WB

WILL BISHOP

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(917 reviews)
67

ET
gravatar
Ernestine T.
Fort Washington, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/09/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
22,000 mile mantenance
great job in reasonable time
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LK
gravatar
Linda K.
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Excellent service
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/17/2022 05:15 AM

We're happy to hear that our service veteran Will provided exceptional service during your recent visit. Thank you for taking the time to provide your feedback. We look forward to seeing you next time!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fort Washington, MD
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/04/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Extremely Poor Service Experience
Think twice about bringing your vehicle to Pohanka Hyundai. They are not considerate of your time and or money. They are not good at following up with their customers. Plan on calling several times to get a status on your car because the service advisors there do not follow up and call back to update you. They don’t seem to have any empathy of inconveniencing there customer and they will not provide you with a rental for the inconvenience. The manager there is rude and insensitive.. They are not very customer friendly nir service oriented. They play on the fact that you need your car fixed. But don’t have a problem telling you that you can take your car elsewhere. Where is the compassion. COVID-19 hit and people forget how to be kind to others and to treat them as they would want to be treated.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/06/2022 01:07 PM

We're deeply sorry that your experience was less than ideal. We strive for 100% customer satisfaction and will be in contact soon to discuss your recent service visit. Thank you for your business and we look forward to improving. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CS
gravatar
Christine S.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent services
Excellent services
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/01/2022 05:09 AM

Thank you for the positive feedback! We're thrilled to hear that you received excellent service at your last visit. We look forward to taking care of your automotive needs in the future!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Upper Marlboro, MD
2022 Hyundai Tucson Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Excellent
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/12/2022 11:41 AM

Thanks so much for the positive feedback - it feels great to know that we're taking good care of our customers. See you again soon!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

OB
gravatar
Ocie B.
Cheverly, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/23/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Pohanka Hyundai offers good service.
Pohanka Hyundai continues to take good care of my car when I bring it in for service. Ever since I purchased this vehicle, I have only allowed Hyundai to touch my car.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/24/2022 07:15 AM

Thank you for trusting us with your vehicle! We'll look forward to seeing you next time.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fort Washington, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/21/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Dealership
Outstanding Customer Service
5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/21/2022 02:51 PM

Thanks so much for the positive feedback! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bowie, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Comments
Service was efficient, timely and professional in delivery by all personal.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/10/2022 10:48 AM

Thank you! We appreciate your input!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jacquelyn S.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
From day of purchase to service visits, I have received courteous, professional and friendly service at Pohanka Hyundai.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/10/2022 10:46 AM

Thank You!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KB
gravatar
Kim B.
Fort Washington, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/06/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
New Tires on Christmas Eve
Whaaaat? Worked virtually from the lounge for a little while, paid the sale price, then off to Grandma's for Christmas ?
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/10/2022 05:45 AM

Thank you for the excellent review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DF
gravatar
Dondrea F.
Washington, DC
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/28/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
What a Headache
I did not feel like a valued customer. My engine went out on my 2019 Hyundai Tucson which took 3 1/2 months to fix.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/31/2021 11:40 AM

Thank you for your feedback. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AE
gravatar
Ashli E.
Temple Hills, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/23/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Great experience; wait time a little long
This service center is first come first serve. Definitely get there early before they open because customers will start to line up. The waiting area is comfortable. The wait time was a little long. I got there when it opened at 7:00 am and I didn’t leave until almost 10 am. Overall the customer service is excellent and professional.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/27/2021 09:28 AM

Thank you for the detailed feedback!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JF
gravatar
Joseph F.
Capitol Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service advisor was helpful and provided accurate information regarding vehicle.
Service advisor was pleasant and provided accurate information regarding vehicle.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/23/2021 07:33 AM

Thank you for the great score!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SH
gravatar
Suzanne H.
Capitol Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/17/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Professional and Knowledgeable Staff
I am very pleased with my experience at Pohanka Hyundai! My service advisor, Will Bishop, was very courteous, personable and professional. He kept me advised of the status of my vehicle while it was being serviced. The facility was clean and provided comfortable seating in the waiting room.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/17/2021 10:53 AM

Thank you for your feedback! Good comments too!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
District Heights, MD
2020 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
12/07/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Horrible
Took me 5 hours to get an oil change
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/09/2021 06:48 AM

Thank you foy your feedback. We will be reaching out for more information.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CW
gravatar
Charlene W.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Satisfied customer
I was very satisfied with my service. My Service Advisor Will is great and as long as he work there I will continue to go there. ?? Keep up the good work Will.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/04/2021 05:39 AM

Thank you I will pass on the kind words.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MT
gravatar
Marilyn T.
Fort Washington, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/30/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Recall Service was GREAT!
From the online chat to verify if the parts were in stock for the recall to the greeting from my service technician (Will) the morning of my appointment to the feedback and updates via text and by phone, the service team is more than professional and amazing. My car and I are very pleased.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/04/2021 05:36 AM

Thank you for the kind comments and great score!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ER
gravatar
Ebone R.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/16/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Service is always great!!! My service advisor, Will is always great!!!
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 11/19/2021 04:11 AM

Always a pleasure to service your Hyundai!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SW
gravatar
Sharie W.
Clinton, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great service!
Thanks to Will and the service department team for ALWAYS providing great service.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 11/05/2021 06:49 AM

Thanks for the kind comments for Will

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RL
gravatar
Ronald L.
Oxon Hill, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Owner
Car was brought in for an evaluation of work that was done by another facility. Evaluation was explained of the work that needed to be completed.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 11/05/2021 06:48 AM

Thank you for your feedback.

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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