AG

ALEXANDER GARCIA

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(8 reviews)
69

SP
gravatar
Sandra P.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/02/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
On Time
Great Service Advisor, was very friendly, professional and had great knowledge of my car.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JN
gravatar
Jesse N.
Temple Hills, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Service was sufficient
Service was sufficient
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/31/2022 05:34 AM

Thanks so much for taking the time to provide your feedback. It looks like we could have done a better job in some areas. I would like the opportunity to discuss your experience during your this last service visit to understand how we can improve. My name is Marcus and I'm the service manager here at Pohanka Hyundai. Please look out for a call or text from me soon. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KJ
gravatar
Kevin J.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Pohanka Hyundai has the best customer service the staff that works there are so friendly and helpful
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/25/2022 04:07 PM

Thank you for taking the time to provide your feedback! We strive for 100% customer satisfaction, so we're thrilled to know we hit the mark during your recent visit. We value your business and look forward to taking great care of you again soon!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
Took my car for service and service was exceptional.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/28/2022 11:34 AM

We are happy to hear that you received exceptional service during your most recent service visit. We strive to provide the highest quality and value to all of our customers. We thank you for taking the time to provide your feedback. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Hyattsville, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great experience
I had such great experience in Pohanka ang i will definitely come back. They are very accommodating.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/12/2022 11:34 AM

We absolutely do our best to accomodate everyone we can during these difficult times. That being said, its always nice to know when we're doing a good job. Thanks for the feedback!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JF
gravatar
Joseph F.
Capitol Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service advisor was helpful and provided accurate information regarding vehicle.
Service advisor was pleasant and provided accurate information regarding vehicle.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/23/2021 07:33 AM

Thank you for the great score!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DT
gravatar
Denine T.
Alexandria, VA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/19/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Pohanka Hyundai
I received great service at Pohanka Hyundai.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/21/2021 05:24 AM

Thank you for the kind words!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BW
gravatar
Brenda W.
Temple Hills, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/08/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
SERVICE WAS FOR AND OIL CHANGE AND TIRE ROTATION
NO COMMENTS
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/10/2021 06:07 AM

Thank you for the great comments and score!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.