JC

JEROME CRAWFORD

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(81 reviews)
57

CD
gravatar
Charlotte D.
Herndon, VA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/31/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
It was good once the service manager stepped in.
The service manager was very accommodating when he found out that I needed help. Thank you Daniel.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CM
gravatar
Charles M.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/25/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Service
Done
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/28/2022 12:05 PM

Thank you for taking the time to provide your feedback. We're happy to hear that our veteran superstar advisor Sean took excellent care of you. We pride ourselves on quality and look forward to addressing all of your service needs. We look forward to seeing you and your Elantra again soon!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CD
gravatar
Charlotte D.
Herndon, VA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/31/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
It was good once the service manager stepped in.
The service manager was very accommodating when he found out that I needed help. Thank you Daniel.

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
03/24/2022
Type de service : Repair
2
Catégorie : Service
not a reliable car
car not reliable
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/28/2022 11:45 AM

I'm sorry that you had a less than perfect experience during your last visit. We strive to provide excellent service for each and every one of our customers. I will personally be in contact with you to discuss the matter further. Thank you for taking the time to provide your valued feedback. We appreciate you as a customer and look forward to making this right. 
Regards,
Marcus

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LK
gravatar
Linda K.
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Excellent service
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/17/2022 05:15 AM

We're happy to hear that our service veteran Will provided exceptional service during your recent visit. Thank you for taking the time to provide your feedback. We look forward to seeing you next time!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LP
gravatar
Lisa P.
Washington, DC
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/01/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Overall great services was done
The custom service was great. Ms. Kristen worked with me, broke down the details for my next service that I need to Look out for, she focused pricing and understanding my problem and worked with me. This time I kept myself occupied and arrived early so I am able to be in and out :)!
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 03/04/2022 03:06 PM

We're happy to hear that you had a pleasurable experience working with Kirsten. We strive to deliver quality communcation and deliver on our word. That said, we thank you for your business and look forward to seeing you next time!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Hyattsville, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Major Service
I went into the dealership for a major maintenance service the service was excellent the young lady that checked me in and out explained everything in full complete details. She even explained some things about my next two services. I always get my car serviced at Pohanka Hyundai and the service is always excellent. The staff is always kind and professional.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/12/2022 11:33 AM

We're happy to hear that you received excellent service from our staff. Thank you for your business and we look forward to taking care of your vehicle in the future!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MG
gravatar
Mary G.
Baltimore, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Mary G.
The entire team is amazing and even tho I live a 1 hour and 30 mins and I will still go to them I can’t get the service they give me from anywhere else ❤️
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/12/2022 11:26 AM

:D We're excited to hear that you're loving our service crew and we're happy to receive you and your Elantra anytime you need us!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bowie, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Walk- in
I was greeted outside by staff. Very personal and professional. I was provided with status updates of car repair during the entire time I was waiting. I even spoke with the tech who worked on my car to thank him.
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/31/2022 01:11 PM

Its always nice to be greeted at your vehicle, especially during these cold winter months! We're happy to hear our staff is doing their best to make our customers feel welcome. Thank you for taking the time to provide your feedback, and we look forward to taking care of your vehicle's service needs in the future. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

TS
gravatar
Tavon S.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
01/31/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Needs plenty of improvement.
Highly dissatisfied with the lack of empathy and concern for customers. Advisor was not proactive enough.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/31/2022 11:34 AM

Thank you for your feedback! We will reach out to you see how to be better in the future.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bowie, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Comments
Service was efficient, timely and professional in delivery by all personal.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/10/2022 10:48 AM

Thank you! We appreciate your input!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JG
gravatar
James G.
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/09/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service was for check engine, 60K maintenance, repair on a service recall for a defective part.
Outstanding service. I was accurately advised it would be about 2 weeks due to a backlog to have a diagnostic conducted. Also, during this period received a recall notice from Hyundai to replace a defected part. A big shout out to Sean for his professionalism and courtesy!
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/10/2021 06:12 AM

Thank you for your feedback and patience! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

EC
gravatar
Edward C.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/03/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Customer service
My service advisor was excellent

Ms Shannon Tristion
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 12/04/2021 05:43 AM

Thank you! I will pass on you kind comments!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AJ
gravatar
Alexander J.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/28/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent maintenance service at Pohanka Hyundai!
Excellent
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 10/29/2021 01:16 PM

Thank you for the comments. We will use them to imporve our process!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jeannette S.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Service Review
My last service experience was very pleasant. I had not scheduled an appointment, but I was able to bring my car anyway. The department wasn't sure they would be able to work on my car, but they were able to fit me in. This made a world of difference. I didn't have to wait am extended length of time. Everything went well ?.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 10/18/2021 06:05 AM

Thanks for the great comments

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Hyattsville, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/12/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great Service!
They did a good job taking care of my vehicle and understanding my urgency matter.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 10/14/2021 10:53 AM

Thank you for your feedback.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

NW
gravatar
Natasha W.
District Heights, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/02/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good job!
Great job on taking care of my vehicle ?.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 10/04/2021 09:47 AM

Thank you for your feedback

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SB
gravatar
Sylvia B.
Bowie, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Santa Fe Repair
The service was prompt and completed as promised.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 09/21/2021 05:16 AM

Thank you for your feedback!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

HM
gravatar
Herbert M.
Kettering, MD
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
09/17/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Recall Service
I dropped my car off to address a recall and was given an estimate time of 2.5 hours for completion, so I had someone pick me up but less than 45 minutes I received a call that the car was ready for pickup.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 09/18/2021 04:06 AM

Thanks for the feedback I will reach out about your concerns in your comments.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/13/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service!
I highly recommend The Pohanka Hyundai service. The service staff is customer friendly, helpful, courteous. My service manager, Sean kept me well updated on the status of my car. My car was returned in timely fashion.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 09/14/2021 12:25 PM

Thank you for the fabulous feedback!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/07/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Reviews
I don’t write reviews.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 09/10/2021 06:36 AM

Thank your for your great score!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.