2025 Hyundai Santa Fe Hybrid

Score moyen

Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(9 avis)
Résumé de la catégorie
(Moyenne sur 10)
    Valeur
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    8.6
  • Caractéristiques
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.7
  • Qualité de fabrication
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.1
  • Plaisir
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.2
  • Fiabilité
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.2
  • Performance
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    8.9
  • Extérieur
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.1
  • Confort
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.3
  • Intérieur
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.4
  • Style
  • Poor
    Fair
    Good
    Excellent
    9.3

Avis

Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(9 Avis)

AA
gravatar
ANDREA A.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2025
Avis vérifié

Sante Fe is great quality and great value

We love our Sante Fe. Couldn’t be happier with our choice—great quality, great value. A friend lamented his vehicle has same features ... for $20K more. Someone else said the Sante Fe is a vehicle you GET to drive, not one you have to drive. I totally agree. Our Sante Fe is a decision we’re proud of!
    Valeur
  • 10
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10

LW
gravatar
LORI W.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2025
Avis vérifié

Best one yet!

The new hybrid is even better than the last. Great tech upgrades, outstanding drive. Very quiet, too. The service has been amazing. Jesus was very helpful. Sound system is much better than the lest Santa fe.
    Valeur
  • 10
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10

AA
gravatar
ANDREA A.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2025
Avis vérifié

Sante Fe is great quality and great value

We love our Sante Fe. Couldn’t be happier with our choice—great quality, great value. A friend lamented his vehicle has same features ... for $20K more. Someone else said the Sante Fe is a vehicle you GET to drive, not one you have to drive. I totally agree. Our Sante Fe is a decision we’re proud of!
    Valeur
  • 10
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10

SS
gravatar
SARAH S.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
02/15/2025
Avis vérifié

Love the ride, but gas milage on the sticker is incredibly misleading

We love the vehicle. The ride is excellent and we love the safety features and infotainment system. Our problem is the sticker says with the hybrid we should get 33 mpg, we only get 24. That is highway and in town, we never get close to the advertised MPG. No approach to driving gets the gas milage we hoped for with a hybrid.
    Valeur
  • 5
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10
Hyundai Motor America NCC a répondu le 02/17/2025 01:00 PM

Hello Sarah. Thank you for sharing your concerns with us. We encourage you to visit your local authorized Hyundai dealership for further inspection and assistance. ^cc


FP
gravatar
FRANZ P.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/06/2025
Avis vérifié

My new Santa Fe……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Love the new car, apart from the slight indentation on the rear hatch door…annoying now that I know, it is there……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….:::…………::.:…………………………
    Valeur
  • 8
  • Qualité de fabrication
  • 8
  • Fiabilité
  • 9
  • Extérieur
  • 9
  • Intérieur
  • 9
  • Caractéristiques
  • 9
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 9
  • Confort
  • 9
  • Style
  • 10

CL
gravatar
CHARLES L.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/25/2024
Avis vérifié

Sterling McCall Hyundai in Houston is a very unprofessional dealership

We had MANY issues with the dealership. We have asked NUMEROUS times for the Regional Managers contact info, and they refuse to give it. I would never recommend Sterling McCall Hyundai in Houston!!!!!
    Valeur
  • 10
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10

JR
gravatar
JAMES R.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/14/2024
Avis vérifié

Traded up but was worth it.

I owned a Tuscan a year old and loved it but kept hearing a grinding noise when I turned. It turns out the all wheel drive button is on the console and my dogs who travel with me everywhere kept hitting it turning it on and I was driving with it on. Even though the car was under warranty they said it was my fault so it was going to cost me $6,000 to fix so instead I took a $10,000 hit and traded up to a Santa Fe. I totally love my Santa Fe and it is so comfortable and versitile.
    Valeur
  • 9
  • Qualité de fabrication
  • 10
  • Fiabilité
  • 10
  • Extérieur
  • 10
  • Intérieur
  • 10
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 10
  • Performance
  • 10
  • Confort
  • 10
  • Style
  • 10

CL
gravatar
CHRISTOPHER L.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/13/2024
Avis vérifié

Just some add ons for next year’s model

Heated and ventilated seats for the 2nd and 3rd row would be great. Also climate controls for the middle row would help Option for bench seats at calligraphy level would have been nice. Great on gas. Just wish USA had a plug in hybrid version
    Valeur
  • 10
  • Qualité de fabrication
  • 9
  • Fiabilité
  • 9
  • Extérieur
  • 9
  • Intérieur
  • 9
  • Caractéristiques
  • 9
  • Plaisir
  • 9
  • Performance
  • 9
  • Confort
  • 9
  • Style
  • 9

JB
gravatar
JEAN B.
2025 Hyundai Santa Fe Hybrid
client vérifiéVérifié Propriétaire
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
11/13/2024
Avis vérifié

Customer service

I purchased my 2025 Hyundai Santa Fe because of Hyundai’s strong reputation for reliability and customer service, but my experience has been far from positive. The vehicle itself has had multiple problems since I bought it, requiring numerous trips to the service department. Each time, the service has been subpar, with long wait times and unresolved issues. To make matters worse, when my SUV was in for repairs, I was given a loaner vehicle that was far below the standard of my Santa Fe. Instead of receiving a comparable SUV, I was given one of the smallest cars they had, which is simply unacceptable. For a 2025 model vehicle, I expected to be provided with a loaner of equal or greater value—not something that’s drastically inferior. This entire experience has been frustrating and disappointing. I chose Hyundai based on its reputation, but the poor service and lack of care for customer satisfaction have seriously made me rethink my decision.
    Valeur
  • 7
  • Qualité de fabrication
  • 7
  • Fiabilité
  • 5
  • Extérieur
  • 7
  • Intérieur
  • 7
  • Caractéristiques
  • 10
  • Plaisir
  • 8
  • Performance
  • 6
  • Confort
  • 8
  • Style
  • 7
Hyundai Motor America NCC a répondu le 11/13/2024 03:43 PM

Hello Jean, thank you for sharing your concerns with us. This information has been forwarded to your case manager for further handling. ^cc


Affichage de 8 critiques

Entreprises près de chez vous


  • Concessionnaire Hyundai
  • Concessionnaire Genesis
  • Entretien de la voiture
Lee Johnson Hyundai of Everett
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(193 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(45 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Concessionnaire de voitures d'occasion
  • Entretien de la voiture
Towne Hyundai Orchard Park
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(4031 Avis)
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(56 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Duncan Hyundai
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1628 Avis)
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(55 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Tim Moran Hyundai
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(4360 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(112 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Lee Johnson Hyundai of Everett
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(4490 Avis)
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
4,5
(172 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
High Desert Hyundai
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(1673 Avis)
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(44 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Jim Click Hyundai of Green Valley
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(1403 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(113 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Hamilton Hyundai
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(243 Avis)
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
4,5
(10 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Don Wood Hyundai
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(667 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(24 ReScores)

  • Concessionnaire Hyundai
  • Réparation automobile
  • Entretien de la voiture
Fitzgerald Hyundai
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(6012 Avis)
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(266 ReScores)