RL

RYAN LAMB

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(40 reviews)
80

FR
gravatar
Frank R.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/06/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Always a great experience
Cody does great work, staff is friendly
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CY
gravatar
Carol Y.
Joshua, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/13/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service Experience
Courteous, efficient and pleasant.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
great service
service department is staffed with quality dependable professionals
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/23/2022 12:06 PM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JC
gravatar
Joan C.
Cresson, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/17/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Vehicle repair
Good communication, efficient, friendly, courteous, considerate. The service manager was able to give me a discount on repair costs because he noticed I may be in an age group that qualified me for the discount.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/17/2022 08:01 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DS
gravatar
Deborah S.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service on a great product
Everyone at this location is very friendly and helpful. This is our 3rd Hyundai and probably will not be our last.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/15/2022 09:02 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MC
gravatar
Michael C.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
HAPPY CUSTOMER
my experience with shottenkirk hyundai has been exceptional service people are top notch. I'm happy customer for life.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/11/2022 02:14 PM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RK
gravatar
Richard K.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/06/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Outstanding service
The staff went out of their way to be friendly and helpful. From setting up the appointment to doing the service work in a timely way, to helping me retrieve a person so thing from my previous truck, they really looked out for my needs.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/08/2022 08:38 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

WA
gravatar
Wendy A.
North Richland Hills, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/04/2022
10
Catégorie : Service
A+++++ customer service
Ryan was on top of everything when it came to repairing my car. His communication was impeccable and made me feel valued as a customer.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 11:03 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SA
gravatar
Sarah A.
North Richland Hills, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hidden Gem
I had the best experience with the service dept. Ryan was too notch. A+ on communication, attention to detail and customer service!!
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 10:58 AM

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
smadtes@mikebrownauto.com
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 11:03 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830
Employés avec lesquels vous avez travaillé

TY
gravatar
Tandi Y.
Sheffield, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Great and pleasant service
Ryan is great super friendly and professional. Always has asked what you need to know and explained well to me. Works to meet deadlines and stays on top of the issues you have.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 06:55 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RG
gravatar
Richard G.
Granbury, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
6000 mile maintenance
Overall good experience despite minor issue.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

NV
gravatar
Niza V.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Khristian v
I really appreciate Ryan lamb
He always gives amazing Service and thank you to the mechanic too
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:06 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LB
gravatar
Loren B.
Cleburne, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/06/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Satisfied Service
Ryan lamb service advisor listened and wrote down all my concerns. He went over our conversation making sure everything was covered about my concerns. Once my Tuson was finished he explained each item addressed. Getting rare seeing someone going the extra mile. Each Hyundai I purchased from a dealership was due to the service Department. Salespeople come and go but the service department is always there. Well done
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:11 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

TC
gravatar
Teresa C.
Gorman, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/05/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Maintenance appointment
Friendly professional thorough
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:12 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
Jakeb B.
Midlothian, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/29/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
N/a
N/a
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AW
gravatar
Arthur W.
Cleburne, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/27/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Service advisor
Very plesant experience with the service advisor.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:19 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MC
gravatar
Margaret C.
Fort Worth, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/22/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service was good
I was very concerned about going back to the dealer for service since the change of ownership but I was pleasantly surprised with all the service personnel. Friendly, efficient, and helpful.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:21 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DH
gravatar
Deborah H.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Routine service
Quickly serviced my vehicle. I was in and out in less than 45 min with oil change and tire rotation
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:22 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AB
gravatar
Amy B.
Stephenville, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Motor replacement
Ryan was who I dealt with during my visit. He was so kind and helpful. He answered all of my questions.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 12:00 PM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dublin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Amazing and wonderful energy
Great service very polite and attentive
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 12:01 PM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

1-20 sur 40 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.