NR

NATHAN ROBERTS

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(12 reviews)
68

FR
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Frank R.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/06/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Always a great experience
Cody does great work, staff is friendly
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
04/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Very Nice
Great service with only a single problem.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AM
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Amauri M.
Stephenville, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Santa Fe 2015
Great service !
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SA
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Sarah A.
North Richland Hills, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hidden Gem
I had the best experience with the service dept. Ryan was too notch. A+ on communication, attention to detail and customer service!!
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 10:58 AM

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
smadtes@mikebrownauto.com
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 11:03 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830
Employés avec lesquels vous avez travaillé

TY
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Tandi Y.
Sheffield, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Great and pleasant service
Ryan is great super friendly and professional. Always has asked what you need to know and explained well to me. Works to meet deadlines and stays on top of the issues you have.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 06:55 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JP
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Jamie P.
Granbury, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/17/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Battery replacement
Battery was a little over priced
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dublin, TX
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/31/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Lack of integrity
Service technicians didn't even perform visual checks of any fluid levels and sent my vehicle back without coolant. If you know of a half way decent technician needing work, they could really use you as you'd be 100% better than the 2 they have. Only reason I'd continue taking the car to them is that it has been dealer maintained since new and has complete service records. Three Hyundai brand is great! This dealership is easy to deal with, but the service technicians burned me about trusting any future work they claim to perform.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 01/04/2022 10:17 AM

Hello Mr. Ballard,
My name is Simone and I am the Service Manager here at Shotttenkirk Hyundai.  I am so sorry to hear about your service visit.  It is important for us to know these things so we can make sure that we can be better.  I know Brooke called you to see if we can redue the services.  What I would like to do is come get your car, redue the services, and bring it back to you.  I know you have already spoken to her, I wanted the opportunity to see what I can do to make this right.  It is very important for you to feel like you can trust the techs with your vehicle, and I understand your concern.  I look forward to speaking with you in the future.  Thank you for your response and bringint this to our attention.  I hope you have a great day and please feel free to contact me anytime.
Thank you

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
simonemadtes@shottenkirk.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PS
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Pam S.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
60K mile service
This is my second Santa Fe since 2001. They checked everything and finished before the end of the day. They are very professional and friendly.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JK
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Janet K.
Cresson, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/11/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service was outstanding!
The service department was fast and easy to work with. Very happy with my visit! Ryan was very helpful.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SD
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Steve D.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/08/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service!!!
Everything was GREAT, from the time I got there to the time I left!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Thank you!
Keep up the good work!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JT
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Jerry T.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
I brought my Santa Fe in for a recall and the service was excellent and the time was quick.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

12 sur 12 résultats
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