JR

JOSHUA D RIDPATH

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(832 reviews)
78

FK
gravatar
Fransheryl K.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great experience
I arrived early and was told they would get me out asap. I was offered snacks and beverages. My vehicle was ready within the hour! WOW!!! Best customer service!
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/30/2022 05:49 AM

Thanks for the great review score Fransheryl!  Thanks for using Woodhouse Hyundai!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AC
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Alexandria C.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Brandon and the service team were great
Brandon and the service team were great to work with. They texted me updates and got me into a loaner so easily. I had several recalls as well and they got me in quick and fixed the issue. The process was super easy.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/29/2022 05:02 AM

Thanks for the feedback Alexandria!  Thanks for using Woodhouse Hyundai!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LO
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Lafrantz O.
Omaha, NE
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2022
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Follow up on transmission issue
Lots of effort from the dealership to resolve the issue with my vehicle I really appreciate it
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LO
gravatar
Lafrantz O.
Omaha, NE
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2022
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Follow up on transmission issue
Lots of effort from the dealership to resolve the issue with my vehicle I really appreciate it

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
03/21/2022
Type de service : Repair
2
Catégorie : Service
Transmission problem
I really loved everything about this vehicle and was thinking of purchasing the new model Elantra sport but I lost confidence in the reliability of the transmission in these cars.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/22/2022 08:09 AM

Thanks for the feedback Lafrantz.  Your advisor will reach out soon for a follow up. Thanks for using Woodhouse Hyundai!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

PK
gravatar
Paul K.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
3rd Hyundai
We are very happy with our Hyundais--we're on our third one, a Kona. We first had a Santa Fe then a Sonata Hybrid. Woodhouse service has always been very good for us.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/21/2022 06:05 AM

Thanks for the 5 star review Paul!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BM
gravatar
Barb M.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/16/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service as Always
I truly appreciate Josh and the Service Center team for their exceptional service. My engine light was on and my Hyundai was struggling and running very rough. Josh got me scheduled for a diagnostic right away that Friday so they could assess the repair and I make a plan from that point. Josh and the Service Center team have always been honest and fair about when and what repairs or maintenance should be completed on my vehicle. I was so grateful they were able to find the replacement parts and squeeze me in that very day for my repairs. Josh and the Service Center team is the reason I am purchasing my next vehicle (Hyundai) from Woodhouse.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/16/2022 02:26 PM

Thanks for the great review score Barb!  Glad to hear you had a great experience!  See you next time.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CH
gravatar
Carrie H.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Wonderful
Every time I go to Woodhouse I get treated with respect. From the moment I bought my car over 3 years ago to every oil change. The staff is wonderful and I feel like they really take great care of me. Josh in the service department is always patient with me and doesn't push me into a service that I don't need or cant afford at the moment.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 03/10/2022 12:54 PM

Thanks for the great review score Carrie!  See you next service!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LO
gravatar
Lafrantz O.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent customer service
Quality service they will work hard to resolve any issues and he you back on the road
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 02/26/2022 07:41 AM

Thanks for the great 5 star review Lafrantz.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KW
gravatar
Kim W.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
K.
Service was very good as usual. They installed the new battery in about 30 minutes. That included vacuuming the interior.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 02/25/2022 06:07 AM

Thanks for the great review score Kim!  Thanks for using Woodhouse Hyundai!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CH
gravatar
Carrie H.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Woodhouse is the only one
Woodhouse is the only place that I will ever deal with it. They have proved themselves to me over and over again. I love the service that I am given every time I go to there.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 01/31/2022 07:09 AM

Thanks for the 5 star review Carrie!!  Thanks for choosing Woodhouse Hyundai!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service.
Friendly, knowledgeable, Great communication, timely service. Honest
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 01/27/2022 01:26 PM

Thanks for the great 5 star review!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MS
gravatar
Matt S.
Omaha, NE
2018 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/25/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
From scheduling my appointment to picking my car up, I was pleased with the entire process at Woodhouse. Friendly, helpful, skilled, and quick are words to describe my experience. I will continue to take my vehicle to Woodhouse for all of it’s maintenance.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 12/27/2021 05:38 AM

Thanks for the great review!  

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RB
gravatar
Richard B.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Very professional advisor
Advisor was great, service was quick and thorough (as far as I know)
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 12/21/2021 10:39 AM

Thanks for the 5 star review Richard!  Thanks for using Woodhouse Hyundai!  Happy Holidays!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Blair, NE
2021 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/11/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional Service
Service was exceptional. Fast and friendly. Josh was fantastic!
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 12/11/2021 04:48 PM

Glad to hear you received great service with us! Thanks for the great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LP
gravatar
Lisa P.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/12/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Awesome customer service experience!
Excellent workmanship, professionalism, and communication!
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 10/12/2021 11:19 AM

Thanks for the great reveiw Lisa!  Thanks for using Woodhouse Hyundai for your service needs!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/04/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Outstanding service! Always excellent customer service!
Woodhouse always goes above and beyond!
ZACH P H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 10/04/2021 02:19 PM

Thanks for the great review score!!  Thanks for choosing Woodhouse Hyundai for your service needs!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JH
gravatar
Janelle H.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/24/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Always Friendly
I get great service every time I take my car to Woodhouse. They’re good about keeping me updated and now have a new system that allows me to approve or decline additional service from my phone, while waiting for scheduled repairs.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 09/24/2021 08:39 AM

Thanks for the great review score Janelle!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/21/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional
Loved the service of everything
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 09/21/2021 10:03 AM

Thanks for choosing Woodhouse Hyundai for your service needs.  Thanks for the great review score Randal!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RK
gravatar
Roger K.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/15/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Prompt diagnosis and quick repair
Service MGR Zach is 2nd to none! Communicated the the diagnosis and explain the recommended repair clearly.
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 09/15/2021 02:54 PM

Thanks for the great review score Roger!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RD
gravatar
Richard D.
Omaha, NE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/29/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Woodhouse keeps its promise!
I have been doing business with Woodhouse Hyundai for several years and each time a service appointment is made, service personnel surprise me with their excellence in knowledge and ability to keep their word. They keep the client updated with information regarding the vehicle, and, there are no surprises when the vehicle is picked up. Excellent staff and workmanship. Never once have I been disappointed.

Questions? You bet! However, they are addressed in a professional and caring manner by the staff. Even the personnel that valets the customer to and from Woodhouse show the care and the concern demonstrated by all the team members of Woodhouse! I am more than pleased with the service at Woodhouse Hyundai...no problems here!
Recommandé
Zach H. de Woodhouse Hyundai Of Omaha a répondu le 07/29/2021 12:16 PM

Thanks for the great review Richard!!  We will continue to work hard and give a great service experience!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.