JB

JELISA BUTLER

SERVICE ADVISOR
Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(7 reviews)
75

SR
gravatar
Susan R.
Rowlett, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service as usual!
We have been customers here since 2008. Phillip has always taken good care of us!
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 01/31/2022 03:32 PM

I am glad that our team provided you with 5 star service. We look forward to seeing you at your next service appointment.

Thank you,
Darold Ohlemacher
Parts and Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jessica S.
Desoto, TX
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Department was quick to respond to my concerns
The service went well and the manager was quick to make contact and remedy any issues.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jessica S.
Desoto, TX
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Department was quick to respond to my concerns
The service went well and the manager was quick to make contact and remedy any issues.

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
01/26/2022
Type de service : Repair
2
Catégorie : Service
Issues with charge vs. quote
Friendly staff, but the price I was charged was $200 more than I was quoted. Disappointing.
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 01/26/2022 01:12 PM

I would like to apologize that we did not provide you with our 5 star service. I would like to visit with you about the $200.00 differance in price. and find a way to make the right with you. If you could give me a call back at 214-923-1028.


Thank you 
Darold Ohlemacher
Parts and Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Rockwall, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/26/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service !
Great service will come back again !
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 01/26/2022 05:24 AM

I am glad that our team provided you with 5 star service. We look forward to seeing you at your next service appointment.

Thank you,
Darold Ohlemacher
Service Director

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Farmersville, TX
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
01/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Horrible experience at Clay Cooley
Staff are inconsiderate, unfriendly, and uninformative. Avoid this dealership entirely. They do not know what customer service is.
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 01/24/2022 08:55 AM

I would like to apologize for everything that went wrong with your car, and our service we provided you.
This is not the way we take care of our customers, you have my cell number call me if I can help you with anything.

Thank you for taking my call today.
Darold Ohlemacher
Parts and Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AW
gravatar
Amber W.
Ruskin, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/03/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai oil change
Awesome staff and fast service
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 01/03/2022 12:04 PM

I am glad that our team provided you with 5 star service. We look forward to seeing you at your next service appointment.

Thank you,
Darold Ohlemacher
Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SD
gravatar
Steven D.
Dallas, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/18/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Pot hole repair
Damaged rack hold the radiator. They were able to repair in 1 day. After the parts was sent.
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 12/20/2021 12:52 PM

I am glad that our team provided you with 5 star service. We look forward to seeing you at your next service appointment.

Thank you,
Darold Ohlemacher
Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Wylie, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/10/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Friendly Responsive
Took me home while work was in progress. Picked me up upon completion.
Darold L O. de Clay Cooley Hyundai Of Rockwall a répondu le 12/13/2021 06:43 AM

I am glad that our team provided you with 5 star service. We look forward to seeing you at your next service appointment.

Thank you,
Darold Ohlemacher
Service Director
214-923-1028

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.