BP

BROOKE PIERCE

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(31 reviews)
78

MW
gravatar
Mark W.
Wichita Falls, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Excellent
The service department was very knowledgeable and honest on the time and service preformed on my vehicle. Great customer service as far as calling me with updates on my vehicle.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
04/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Very Nice
Great service with only a single problem.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AM
gravatar
Amauri M.
Stephenville, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Santa Fe 2015
Great service !
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DB
gravatar
Debra B.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/25/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Scheduled Maintenance
Same great people providing great customer service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MJ
gravatar
Margaret J.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
First Service on my Santa Fe
Service was great and they even washed my car. Thank you.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Abilene, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great Service
i got my vehicle back in a timely manner for an oil change and tire rotation
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DB
gravatar
Debra B.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Oil Change
I would have liked to utilize both coupons to complete my service maintenance.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Keene, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/07/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Service work was great.
No concerns about service personnel. Very friendly and accommodating.
BRIAN T. de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 03/25/2022 04:11 PM

On behalf of Shottenkirk Hyundai I would like to thank you for servicing your 2021 Palisade with us. We take these surveys very seriously and we appreciate your comments. We strive to be 5 stars and anything less, we will take these comments and learn from our mistakes and become better. Would you mind giving me a call to discuss your comments? Thank you once again and we look forward to doing business with you in future.

Brian Thompson
817.279.5817

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DB
gravatar
Dale B.
Gordon, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
OIL CHANGE
came in for an oil change and has a campaign completed i didnt know i had, they even went above and beyond and washed the car twice to get off the Texas dirt
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Comanche, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/17/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
In and out
Great personal great service ! Polite helpful and nice !
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/18/2022 07:13 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

 

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MG
gravatar
Michael G.
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast Friendly Service
I came in for regular service and an intermittent problem. It took persistence from the tech to diagnose the problem and have a solution, but they did it and happily fixed it. Very happy with the service I received.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/15/2022 09:04 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Friendly and professional folks delivering quality service
Always a pleasure to visit the Shottenkirk dealership.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 06:56 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 06:56 AM

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
smadtes@mikebrownauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/21/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good
Good experience
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:00 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JP
gravatar
Jamie P.
Granbury, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/17/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Battery replacement
Battery was a little over priced
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Burleson, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/15/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional service
They were very prompt and courteous when we called for appointment. Very efficient in getting work done. A pleasant experience!
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:03 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/08/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service, professional staff
Always friendly staff, great service, and great prices.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:07 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dublin, TX
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/31/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Lack of integrity
Service technicians didn't even perform visual checks of any fluid levels and sent my vehicle back without coolant. If you know of a half way decent technician needing work, they could really use you as you'd be 100% better than the 2 they have. Only reason I'd continue taking the car to them is that it has been dealer maintained since new and has complete service records. Three Hyundai brand is great! This dealership is easy to deal with, but the service technicians burned me about trusting any future work they claim to perform.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 01/04/2022 10:17 AM

Hello Mr. Ballard,
My name is Simone and I am the Service Manager here at Shotttenkirk Hyundai.  I am so sorry to hear about your service visit.  It is important for us to know these things so we can make sure that we can be better.  I know Brooke called you to see if we can redue the services.  What I would like to do is come get your car, redue the services, and bring it back to you.  I know you have already spoken to her, I wanted the opportunity to see what I can do to make this right.  It is very important for you to feel like you can trust the techs with your vehicle, and I understand your concern.  I look forward to speaking with you in the future.  Thank you for your response and bringint this to our attention.  I hope you have a great day and please feel free to contact me anytime.
Thank you

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
simonemadtes@shottenkirk.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Granbury, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good Service
I went in for routine maintenance on my new car. Service was quick, employees I spoke with were nice and facility was clean. No complaints.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 07:20 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Rainbow, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
no complaints. courteous. fair price.
good experience. fair price. courteous personnel.
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/02/2022 12:00 PM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KS
gravatar
Kevin S.
Stephenville, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/15/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
I received excellent service!
I have been using Shottenkirk Hyandai Granbury for over a year now and they have always taken really good care of my car. They have knowledgeable and friendly technicians who always explain exactly what they are doing with the car. Thank you so much!
SIMONE M., Service Manager de Shottenkirk Hyundai Granbury a répondu le 02/05/2022 11:08 AM

Thank you for the review, and the opportunity to service your vehicle.  Please feel free to contact us with any questions or issues you may have.

Simone Madtes
Service Manager
817 279 5830 
Employés avec lesquels vous avez travaillé

1-20 sur 31 résultats
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