MS

MICHAEL A SARIEGO

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(214 reviews)
83

Client vérifié
Carthage, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I took my car in for an oil change and they went above and beyond to rotate my tires, check and make sure that everything in the car was working, and they vacuumed out the leaves. Staff was super friendly and greatly appreciate everything that they did
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 03/16/2022 08:26 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundia - have a great week!!!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JH
gravatar
Jeanie H.
Girard, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/13/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good
nice and friendly
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 03/14/2022 06:24 AM

Thank you for chsooing Fletcher Hyundai - and thank you for your patience while we are doing the re-model. Have a great week!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Anderson, MO
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/12/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
maintenance review.
everything went well but there was no space to sit since they are remodeling the place but this has been going on for a while now. I also had to go back for my sticker to be put.on the windshield for how many miles I had to go before my next maintenance. other than this I was Tha kful for my maintenance on my car.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 03/14/2022 06:27 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai. We appreciate your patience whilewe are under construction. I would like to visit with you about your service experience to see how we can improve for you and for all of our customers. I will reach out shorlty. Also, you can reach me anytime at 417-434-1601

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Miami, OK
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast in and out
They did my service as soon as I got there and finished in a timely manner
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 03/14/2022 06:00 AM

Thank you for trusting us with your service needs - have a great day!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RI
gravatar
Richard I.
Afton, OK
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Courteous Staff
I am always pleased with my experience, staff are kind and courteous and always helpful. I have never had a bad experience and will continue to take my vehicle here for service!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Girard, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Another awsome visit
Fast and friendly, got me in and out very smooth.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Columbus, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Quick and professional
The guys were professional and explained the situation in a simple way that was easy to understand.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SL
gravatar
Staci L.
Joplin, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/27/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service for my 2019 Santa Fe
Highly recommend! Fast, easy and everyone was very friendly.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 02/28/2022 05:49 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundia - have a great week!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RD
gravatar
Rebecca D.
Granby, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service center
You are welcomed at the door service is of a timely manner and the keep you up to date
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 02/21/2022 05:20 AM

Thank you for choosing Flethcer Hyundai - have a great week!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SC
gravatar
Steve C.
Joplin, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/11/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Everything about the dealership is great
Great service team. Everyone is polite, knowledgeable and friendly.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 02/14/2022 04:03 PM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - have a great day!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SS
gravatar
Stephen S.
Bentonville, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service!
I was very impressed with their customer service. Care and concern for your comfort. Quick service. Efficient in every regard. I will return for further service.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/31/2022 07:06 PM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai for your service needs. Have a great week!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MZ
gravatar
Mary Z.
Galena, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/30/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great Experience
Service was good. They explained everything well
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/31/2022 05:46 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - have a great day!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Joplin, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/29/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
Great staff.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/31/2022 05:45 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - have a great day!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Webb City, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Reward Michael Sariego and his Team
My husband Joe and I always get quality service from Michael and his customer service team. Our relationship started few years ago when we brought our 2017 Hyndai Elantra in for service and he (was a salesman at that time) and we ended up trading it in for our current model 2019 Hyndai Sante Fe which we currently love. Although time has changed the economy , Michael has always given us quality service that exceeds the norm.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LS
gravatar
Leigh S.
Stark City, MO
2019 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/26/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service and great staff
Never a bad experience any time I get my car serviced.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/26/2022 12:53 PM

Thank you for trusting us for your service needs- have a great week!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Webb City, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Reward Michael Sariego and his Team
My husband Joe and I always get quality service from Michael and his customer service team. Our relationship started few years ago when we brought our 2017 Hyndai Elantra in for service and he (was a salesman at that time) and we ended up trading it in for our current model 2019 Hyndai Sante Fe which we currently love. Although time has changed the economy , Michael has always given us quality service that exceeds the norm.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/26/2022
Type de service : Maintenance
8
Catégorie : Service
Fletcher schedule
We thought an oil change would take hardly any time early in
Morning. Something caused service area to be slower than usual? Don’t know why unless understaffed.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/26/2022 12:53 PM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai! I am sorry that your service visit was less than perfect. I will be reaching out to discuss the visit to see where we can improve to make things better for you next time!

ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 01/26/2022 12:54 PM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - It sounds like it took a little longer than usual for your service appt. I will check into that and reach out shortly - Also, you can reach me anytime at 417-434-1601 - thank you!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Commerce, OK
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Dept
Service Dept is always friendly and helpful.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Weir, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/14/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Fletcher always provides excellent service, they keep me posted on the progress and check in with me often. They are always friendly and professional.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 12/20/2021 01:43 PM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - have a great day!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Commerce, OK
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Dept
Service Dept is always friendly and helpful.

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
12/13/2021
Type de service : Repair
0
Catégorie : Service
Service Dept
The service dept at Fletcher Hyundai has a friendly staff and they do a good job. I wouldn't recommend purchasing a Hyundai product though. They do not stand behind their product. I have had problems with my vehicle for some time now and they say the problems are normal and I know they are not. I have owned many new and used vehicles and I have never had issues like I am having with my Hyundai. Poor customer service from Hyundai headquarters.
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 12/13/2021 03:13 PM

I am sorry you are not happy with your Hyundai - I will reach out shortly to see if we as a dealerhsip can do antyhing else to help. Thank you

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
Joseph B.
Parsons, KS
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/10/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
They got my information put in this time
They did a good job this time
ZEBULON R N. de Fletcher Hyundai a répondu le 12/13/2021 10:08 AM

Thank you for choosing Fletcher Hyundai - I would like to reach out to visit with you about your recent service visit - I will reach out shortly; also, you can reach me anytime at 417-434-1601. Thank you!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.