KM

KARIMA MCDOUGALL

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(56 reviews)
52

LM
gravatar
Lendo M.
District Heights, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/19/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Slow response for HMA
No problem with Pohaka my issue is with HMA they where not responsive to my needs
MARCUS D. de Pohanka Hyundai a répondu le 02/25/2022 06:43 AM

We understand your frustration and apologize for the delays in repairing your vehicle. We will be in contact to discuss your recent service visit. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

TC
gravatar
Tyra C.
Laurel, MD
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
01/13/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Poor services!!!
Never ever ever go here. You will regret spending a dime with this company. Worse decision I could of made. Nothing but lies and manipulations the moment you do any business with them. Spare yourself the headache.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 01/14/2022 06:08 AM

Thank you for providing us feedback. We will reach out to see how to do better in the future.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Washington, DC
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/10/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
6
Catégorie : Service
Service department
Service department is amazing!
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 11/11/2021 05:28 AM

Thank you for the kind words! We enjoy the positive feedback!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Greater Landover, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
08/27/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The More You Know
I was it aware that dealerships plug tires. Sean let me know and I was excited for the potential of not having to buy a new tire. Unfortunately my tires was slashed but it’s comforting to know that I can get a plug there.
DAVID P. de Pohanka Hyundai a répondu le 08/28/2021 05:28 AM

Thanks for the comments. I will reach out to you to see how we can be better in the future

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RC
gravatar
Ronald C.
Capitol Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/29/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good customer service
Overall it was good. Just put to much air in the tire replacement.they needed to check all tires to make sure they are the same
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 07/30/2021 06:11 AM

Thank you for the 5 star review. In the future feel free to contact your service advisor if you have any problems. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AG
gravatar
Amanda G.
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Thanks Will from the Service Department
Thanks Will!!
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 07/16/2021 05:44 AM

Thank you for the 5 star review we truly enjoyed servicing you! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

EP
gravatar
Earnest P.
Upper Marlboro, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
07/07/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The maintenance package should be explained in detail.
I said it all!
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 07/08/2021 09:22 AM

Thank you for providing your feedback. We appreciate the time you have taken and we will actively use it to improve our services to you. We would like to invite you back to our business for your next service in an effort to supply you with more efficiency and positive end result. Feel free to follow up with any questions or concerns regarding your service with your Advisor. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Waldorf, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/26/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The People were Great!
The staff is knowledgeable and friendly.
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/28/2021 10:45 AM

Thank you for providing your feedback. We appreciate the time you have taken and we will actively use it to improve our services to you. We would like to invite you back to our business for your next service in an effort to supply you with more efficiency and positive end result. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AB
gravatar
Anita B.
Hyattsville, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/24/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good service
Highly recommend Pohanka Hyundai
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/25/2021 12:38 PM

Thank you for your wonderful 5 star rating, we truly appreciate your business, and we’re grateful for the trust you’ve placed in us. Please don’t hesitate to call us for any reason regarding your service. We hope to have the pleasure of doing business with you for many years to come.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/22/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Repair Shop
See previous comments
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/22/2021 01:46 PM

We appreciate your kind feedback about our employee. Thank you for your review. We truly appreciate the opportunity to serve you at Pohanka Hyundai and look forward to seeing you again soon.

 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Clinton, MD
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
06/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good Service
Good service. Never had problems except lack of communication
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/21/2021 12:41 PM

Thank you for providing your feedback. We appreciate the time you have taken and we will actively use it to improve our services to you. We would like to invite you back to our business for your next service in an effort to supply you with more efficiency and positive end result. Someone will reach out to you soon.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/04/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The communication between the service attendant that checks your car in and keeping you posted on the status of your car.
Yes open communication is very important.
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/04/2021 07:58 AM

Thank you for your 5 star we are always happy to serve! 

 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LW
gravatar
Letricia W.
Temple Hills, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/01/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service visit
Exceptional service.
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 06/01/2021 01:51 PM

Thank you we appreciate the chance to be your 5 Star dealer!!

 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
District Heights, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/24/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Service
My service tech is Sean. Always friendly and welcomes me by name even with my mask on and I don't even tell him who I am. Keeps me updated while I wait. He will schedule my appointment around my availability and tell me by what time to be at the shop so he can check me in. Excellent!
Recommandé
KALYN M B. de Pohanka Hyundai a répondu le 05/25/2021 05:28 AM

We appreciate your positive feedback about our business and employees. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We here at Hyundai look forward to seeing you again.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Waldorf, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/28/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Dealership
This is one of the best dealerships in the area. The employees are always courteous and the workmanship is always great.
Recommandé
MIGUEL D. de Pohanka Hyundai a répondu le 04/29/2021 05:41 AM

Thank you for your review and for choosing Pohanka for your service. I’m happy that you enjoyed your service and we here at Hyundai will be looking forward to having you again as a guest at our business.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Temple Hills, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Customer Service
As always, Jaqueline provided great customer service. She is knowledgeable and conscientious about what is needed to maintain my car. Thank you
Recommandé
MIGUEL D. de Pohanka Hyundai a répondu le 04/20/2021 01:57 PM

We appreciate your positive feedback about our business and employees. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We here at Hyundai look forward to seeing you again.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Washington, DC
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good
Customer service, The people are very friendly
Recommandé
MIGUEL D. de Pohanka Hyundai a répondu le 04/20/2021 12:43 PM

Thank you for your review and for choosing Pohanka for your service. I’m happy that you enjoyed your service and we here at Hyundai will be looking forward to having you again as a guest at our business.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Arlington, VA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Kirsten was fast
I highly recommend this service to everybody. It was fast. They sent me text messages for every updates.
Recommandé
MIGUEL D. de Pohanka Hyundai a répondu le 04/20/2021 11:56 AM

We appreciate your AMAZING feedback about our business and employees. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We here at Hyundai look forward to seeing you again.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Anthony H.
Washington, DC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Excellent service with a very friendly staff.
I went to have an oil change and was greeted with courtesy and respect. Was told the wait would be about 3 hours. The waiting area was comfortable and clean as well as the restrooms. The wait ended up being 1 1/2 hours which was totally satisfying. Thanks Pohanka.
Recommandé
MIGUEL D. de Pohanka Hyundai a répondu le 04/20/2021 11:53 AM

We appreciate your AMAZING feedback about our business and employees Anthony. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We here at Hyundai look forward to seeing you again.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
District Heights, MD
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Second Time everything is great
My second experience with Pohanka Hyundai’s Service Team was great. I was invited back by Jackie to get my 2016 Hyundai Tucson diagnosed, and Jackie made sure my vehicle was looked at, made calls to my warranty company to get approval on the items that needed fixing, and she also kept me in the loop the whole time.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.