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DELVIN HUMBYRD

"We have the BEST client base ANYWHERE."
Dealing with the exceptional clients, and my awesome coworkers, checking out vehicles all day rarely feel like I am working. I love doing what I do, and whom I do it for.
Évaluation globale
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(38 reviews)
84

JL
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Joshua L.
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Quality, fast service
I always have a good experience here. Fast quality service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/20/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Service was completed timely and explained well by the service rep.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CA
gravatar
Christopher A.
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/13/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
5 star dealer
If your looking for a car you haft to check them out best warranty on the market used and new cars
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Jefferson, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/12/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Experience
Withnell Hyundai is exceptional
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DS
gravatar
Dennis S.
Newberg, OR
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/31/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
good service
I will be glad when all the construction is overwith.
HEATHER H. de Withnell Hyundai a répondu le 01/07/2022 11:15 AM

Dennis Thank you for your feedback!
We truly strive to provide a 5 Star service. Please call me with what we can do to improve for next time.
Heather @ Hyundai 503-375-0312

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RS
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Robert S.
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/24/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service department
Great service from start to finish. Friendly and knowledgeable staff.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MW
gravatar
Marlene W.
South Beach, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Everything resolved
Have resolved the problems and everything is
Back to EXCELLENT
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MW
gravatar
Marlene W.
South Beach, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Everything resolved
Have resolved the problems and everything is
Back to EXCELLENT

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
12/15/2021
Type de service : Maintenance
5
Catégorie : Service
Shocking ever had this before.
Service person came in speaking loudly Williams your car is perfect just 2 back tire’s also asked if I have used my phone I said no
Then he insisted on telling me how bad my tires were and drive like this . I told him that my gets my tires and I will call him when i get. Home.. not knowing what was on my phone
HEATHER H. de Withnell Hyundai a répondu le 12/15/2021 03:42 PM

Good Afternoon Marlene,
     I would really appreciaite the opportunity to ask you a couple of folllow up questions. Please call me if you have the time.
-Heather 503-375-0312

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AM
gravatar
Arthur M.
Salem, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/10/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Folks and Wonderful Service
The folks at Withnell were warm and friendly. Importantly, they took time to answer my questions. They explained the service I was receiving.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AM
gravatar
Arthur M.
Salem, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/10/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Folks and Wonderful Service
The folks at Withnell were warm and friendly. Importantly, they took time to answer my questions. They explained the service I was receiving.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/05/2021
Type de service : Maintenance
9
Catégorie : Service
Friendly and Helpful Service Staff
Maintenance Service Staff was very helpful. They answered my questions regarding maintenance performed.
HEATHER H. de Withnell Hyundai a répondu le 12/09/2021 03:47 PM

Good Afternoon Arthur,
     Thank You for agreeing to re-score.
Heather 503-375-0312

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/30/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
They always take good care of me.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DM
gravatar
Danny M.
Canby, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/26/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Thorough with my vehicle report and service. Staff is always friendly and helpful.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DG
gravatar
Daniel G.
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/26/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent service
Always friendly and services conducted in a timely matter.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JM
gravatar
James M.
Keizer, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/06/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good Experience .
Everything was great. I’ve been with Withnell for several years and have never had a bad experience.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KB
gravatar
Ken B.
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/31/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
I was greeted in a friendly manner.
Heather was very helpful.
My car was finished when they said.
Good experience all the way around.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CS
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Chris S.
Dallas, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/29/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Quick service when we dropped off the car
This was a very quick visit and the work was done quickly
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/29/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai Kona
They’re very friendly and informative. My whole process with them has been smooth and I feel like they have looked out for me as a customer.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Salem, OR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/29/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service on oil change
I had an oil change done and a few extra things needed to be done. They have very good customer service. I enjoy taking my car to them.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
John B.
Sublimity, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/28/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service.
great service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
John B.
Sublimity, OR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/28/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service.
great service

Avis original
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
10/28/2021
Type de service : Maintenance
10
Catégorie : Service
excellent service
excellent service
HEATHER H. de Withnell Hyundai a répondu le 10/28/2021 04:29 PM

Good Afternoon John,
Please re-score to a 5 Star!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.