business image

Balise Hyundai

Score moyen
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(3 768 Avis)
83
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
Avis original
Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5
162
Total des ReScores
4,8
Moyenne de ReScore
83
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Balise Hyundai is located in Springfield, MA, and proudly provides service to Holyoke MA, Enfield CT, Hartford CT, and Manchester, CT. Our highly qualified service technicians can help you with all of your automotive maintenance needs. Call us today to schedule an appointment, or visit our website to use our online scheduling application! Balise Hyundai is located in Springfield, MA, and proudly provides service to Holyoke MA, Enfield CT, Hartford CT, and Manchester, CT. Our highly qualified service technicians can help you with all of your automotive maintenance needs. Call us today to schedule an appointment, or visit our website to use our online scheduling application!

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(413) 734-0135
Closing in 4 minutes
Heures d'ouverture

Heures d'ouverture

Mon
7:00 AM - 9:00 PM
Tue
7:00 AM - 9:00 PM
Wed
7:00 AM - 9:00 PM
Thu
7:00 AM - 9:00 PM
Fri
7:00 AM - 9:00 PM
Sat
7:30 AM - 6:00 PM
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
683 E. Columbus Ave. Springfield, MA 01105
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(3 768 Avis)

LM
gravatar
Luis m.
Holyoke, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/26/2022
10
Catégorie : Service
Awesome
Eddie took is time to find the perfect vehicle for me and my family we are very happy with our new 22 hyundai santa fe thank you Eddie we appreciate everything you did for us , respectful and kind , any person looking for a new car go to balise hyundai and ask for Eddie, will not disappoint, again thank you

MT
gravatar
Michael T.
Springfield, MA
2022 Hyundai Tucson Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/05/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Top notch service
This is my third Hyundai in twelve years, and it’s the great Balise service that keeps me coming back for more. Service Writers are consistent with a good explanation of what you need, without the ‘forced’ up sell.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 04/05/2022 05:07 AM

Thank You for choosing Balise hyundai we appreciate it 


LS
gravatar
Lawrence S.
Springfield, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/05/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
.
Service quick and good. People very friendly and good. I always have my car servicedthere.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 04/05/2022 03:53 AM

Thank You for choosing Balise Hyundai for your car care needs


MM
gravatar
Modesto M.
Springfield, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/03/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I Always bring my vehicle in for maintenance and I've never had a issue with this dealership. I recommend this place to everyone
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 04/04/2022 04:57 AM

Thank You for choosing Balise Hyundai


JR
gravatar
Jose R.
Wilbraham, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/02/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Friendly personal and great service. Did not try to sell me other services.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 04/02/2022 01:09 PM

Thank You for servicing with Balise Hyundai


Client vérifié
Springfield, MA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/30/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Worst service ever
Never will I bring my car here again.
BRIAN J H., GENERAL MANAGER de Balise Hyundai a répondu le 03/31/2022 08:33 AM

Hey Jonathon,

Thank-you so much for taking my call today and I am sorry the service we provided fell short of your expectations. I hope you find great service at other Hyundai dealerships. Good luck with your vehicle and thank-you for your time. 

BRIAN HOUSER
GENERAL MANAGER
413-735-6410 OFFICE
413-519-9090 CELL
BHOUSER@BALISEAUTO.com

RW
gravatar
Robert W.
Three Rivers, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Excellent
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/29/2022 04:23 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai


DG
gravatar
David G.
Palmer, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Nice facility
Everything went fine. Anyone I interacted with was professional and helpful. I was there for a recall notice on Monday. On Wednesday I received a call from Hyundai about scheduling an appt. and today I received a notice in the mail again about it. I hope the appt. catches up with Hyundai corporate.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/25/2022 05:58 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai...we are low on vehicles due to the pandemic....we are steadily getting cars in daily to build the inventory back up


LS
gravatar
Lesliemarie S.
Westfield, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
??
Always great service
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/24/2022 07:39 AM

Thank You for servvicing with Balise Hyundai


GM
gravatar
Genneisha M.
Springfield, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Wonderful service and Staff!
The staff and service is great at this location! I always stay until my car is ready, and Brianna is great with communication, and if any issues may arise, she’s very honest and I appreciate that.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/24/2022 07:40 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai


RL
gravatar
Roberto L.
Wilbraham, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/21/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Wonderful
Excellent
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/21/2022 06:36 AM

Thanks for choosing Balise Hyundai 


TM
gravatar
Thomas M.
Wales, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great Service.
Very professional service with a friendly atmosphere.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/21/2022 06:36 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai  we appreciate it 


BK
gravatar
Briana K.
South Hadley, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Service
.
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/21/2022 06:38 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai


WJ
gravatar
Winston J.
South Windsor, CT
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/19/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Please respond to my concerns and I will provide a review
Please respond to my concerns and I will provide a review
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/21/2022 06:42 AM

Winston 

Thank You for servicing with Balise Hyundai. I can provide you information and inspection results.. we appreciate your business.. would you like them emailed or faxed or mailed?

Eric Baker  Service Director Balise Hyundai
413-735-6463
ebaker@baliseauto.com

ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/31/2022 05:06 PM

Winston

pleasure meeting you today..hope you are enjoying your new car...if you need anything please feel free to reach out to me any time

Eric Baker Service Director Balise Hyundai
413-735-6463
ebaker@baliseauto.com


CD
gravatar
Carmen D.
Springfield, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/19/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Carmen Delgado
Estoy super agradecida de todo el personal. El mejor dealer
ERIC B. de Balise Hyundai a répondu le 03/21/2022 06:38 AM

Thank You for servicing with Balise Hyundai

Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.