business image

Lia Hyundai of Enfield

Score moyen
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
4,5
(1 097 Avis)
40
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
Avis original
Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5Évaluation globale 2,2/5
58
Total des ReScores
4,3
Moyenne de ReScore
40
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Lia Hyundai of Enfield offers many automotive products and services to our Enfield area customers. Come and see us for your next Hyundai service. Lia Hyundai of Enfield offers many automotive products and services to our Enfield area customers. Come and see us for your next Hyundai service.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(860) 745-7400

Heures d'ouverture

Mon
7:30 AM - 5:30 PM
Tue
7:30 AM - 5:30 PM
Wed
7:30 AM - 5:30 PM
Thu
7:30 AM - 5:30 PM
Fri
7:30 AM - 5:30 PM
Sat
8:00 AM - 1:00 PM
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
40 Palomba Drive Enfield, CT 06082

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
-100
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(860) 745-7400
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
40 Palomba Drive Enfield, CT 06082

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
Avis original
Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5
6
Total des ReScores
4,8
Moyenne de ReScore
76
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(860) 745-7400
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
40 Palomba Drive Enfield, CT 06082
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
4,5
(1 097 Avis)

RT
gravatar
ROBERT T.
Agawam, MA
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/07/2024
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Poor communication and maintenance
Failed to adjust steering wheel properly during alignment. Failed to return 4 voicemails/emails in 4 days so far.

Client vérifié
Feeding Hills, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/11/2024
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Recall
The staff worked quickly and efficiently to return my car back to me. The work was done under two hours

JL
gravatar
JOSEPH L.
Ashford, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/03/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
excellent
The service and sales department are courteous and efficient.

CK
gravatar
CHRISTINE K.
Windsor Locks, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/13/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast friendly service
I brought my car in for routine maintenance and only had to wait a short time.
The staff was very friendly and efficient.

Client vérifié
Hampden, MA
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
08/12/2024
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
took very long not happy with the results
I wrote it all in the prior review.

Client vérifié
Windsor, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/16/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Excellent experience

Client vérifié
North Granby, CT
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
04/23/2024
client vérifiéVérifié Client
2
Catégorie : Service
Will not come back
Ended up having to go three times for the same purpose and it was painfully slow each time. Should've been all done in one day so it was very frustrating to have to back and have to wait longer than expected. I will go back nor will I recommend anybody go there. The whole experience could have been a lot better but I guess I should've asked others first, as I quickly learned that this was a common issue with this dealership and its service.

MK
gravatar
Michael K.
Windsor Locks, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2024
9
Catégorie : Service
Laid Back No Hassle - Thanks Devan
Went in looking for a car on Friday afternoon, explained my situation and what I was looking for. I was met by Devan who quickly routed me to what they had that fit my needs. Entire process was quick and effortless, stress free, left Saturday with my new ride. I would recommend seeing Devan if you are looking to purchase a vehicle, he was as cool as could be, knowledgeable but never arrogant. Carlos was excellent also when it came time to sign the papers, even found a lower rate for me last minute, I thank him for that. Sales manager Anthony was also personable. This is the third vehicle my family has purchased from Lia Hyundai in Enfield and we have been pleased with the process each time.

Client vérifié
Windsor, CT
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
03/28/2024
client vérifiéVérifié Client
4
Catégorie : Service
Exorbitant Prices
Far too much charged for spare parts and labor

HD
gravatar
HEATHER D.
Chicopee, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Quick and painless.
this is the second time I’ve come to this location and I will be back for all of my Hyundai needs. Truthfully Holyoke is closer but the customer service here is what brings me back.

CN
gravatar
Customer N.
Enfield, CT
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/13/2024
0
Catégorie : Service
Horrible service
Angel that works in the enfield Lia Hyundai is awful and needs to get a new job that doesn’t work in the public with his poor attitude and customer service!!! Not satisfied AT ALL

RT
gravatar
ROBERT T.
Southbridge, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/23/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
All went well.
Timely and thorough

AR
gravatar
ANGEL R.
Windsor Locks, CT
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
12/07/2023
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
oil change,car overheat
after oil change..car overheated..had to get a tow truck,,went througe to mich inconvience

BH
gravatar
BRIAN H.
Enfield, CT
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/26/2023
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
The softwre was a little quicker than the estimate, but I was a little concerned that there was a recall at all.
Done .

PK
gravatar
PADRAIC K.
Windsor, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/04/2023
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Detailing
I had my Santa Fe detailed and they did an excellent job
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.