avatar

STEPHEN D ROBINSON

SERVICE ADVISOR
Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(16 reviews)
67

TP
gravatar
Tamika P.
North Little Rock, AR
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
05/02/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Experience
I have nothing good to say so I will say nothing
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 05/02/2022 07:06 AM

Tamika,
This Kiimberly the Custmer Relations Manager (CRM) at Crain Hyundai at Little Rock.  Sorry for your bad experience.  Pleaee give me a call to see if we can  resolve your concerns at 501-786-3236 or m501-604-1502

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 05/02/2022 07:08 AM

Tamika,
Sorry for your bad experience.  I have tried to call you but you were not available.  Please give me call to try to resolve your concerns. Kimberly Stewart, CRM 501-604-1502 or 501-786-3236

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
North Little Rock, AR
2021 Hyundai Elantra Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/06/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
This Hyundai dealership is good overall
It can be hard to get ahold of someone to schedule service sometimes. Just be patient and they will call back eventually. Watch out for them over inflating your tires. I was Lucy enough to buy new Hyundai from Crain before they started marking up their cars. Now they mark up their cars at least $5k. That means some of the cheaper cars they sale are marked up 25%. I really don’t understand how they justify these prices. I will be buying my next car from another dealership because of this.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 04/06/2022 07:02 AM

Thanks for your feedback

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ML
gravatar
Michael L.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Oil change
Survey is too long. Need to ask 3 or 4 questions max!!!
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/24/2022 11:58 AM

Michael,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/24/2022 12:01 PM

Michael,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ML
gravatar
Marinda L.
Hot Springs Village, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Car Dealers!
I was looking for a new vehicle and wound up here. Had heard great things about Hyundai and wanted to drive one. I wound up at Crain Hyundai in Little Rock, a very nice salesman helped with my decision and I have not been sorry. The management is great! If I have had an issue they have solved it! I do highly recommend them and I do love my Hyundai!
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/21/2022 05:25 AM

Marinda,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/21/2022 05:26 AM

Marinda,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AC
gravatar
Alexis C.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/08/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Trunk Latch Fixed
My trunk latch was broken and would not shut thankfully Stephen Robinson got me in quickly and got me fixed and on my way to work within maybe an hour if that! it was a seamless and easy process and he was so nice and helpful so thank you Stephen!!!
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/09/2022 05:12 AM

Alexis,
Thanks for thi great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/09/2022 05:12 AM

Alexis,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MP
gravatar
Marvin P.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service speedy return on vehicle
Exceptional service everyone I came in contact with was very professional and kind. Work was completed swiftly.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/08/2022 04:56 AM

Marvin,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/08/2022 04:57 AM

Marvin,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Little Rock, AR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/01/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
I love how they follow up with you on your concerns and address then immediately
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Little Rock, AR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/01/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
I love how they follow up with you on your concerns and address then immediately

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/01/2022
Type de service : Repair
8
Catégorie : Service
Service
If the visit is taking awhile it would be nice to been giving a quick update
STEVEN A F. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/01/2022 02:08 PM

THANK YOU FOR TAKING THE TIME TO SPEAK WITH ME 

STEVEN A F. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/01/2022 02:16 PM

THANK YOU TAKING THE TIME TO SPEAK WITH ME 

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/02/2022 05:53 AM

Thank you for this great rescore!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/02/2022 05:54 AM

Thank you for this great busines rating!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/02/2022 05:54 AM

Thank you for this great rescore!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JL
gravatar
James L.
Sherwood, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent,
The checkin was easy. the wait area was clean and comfortable seating.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/01/2022 05:04 AM

James,
Thanks for this great business rating

!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 03/01/2022 05:04 AM

James,
Thanks for this great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CP
gravatar
Colton P.
North Little Rock, AR
2021 Hyundai Elantra Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/27/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Overall this a nice Hyundai dealership
100% recommended.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/28/2022 05:33 AM

Colton,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/28/2022 05:33 AM

Colton,
Thanks for this great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Scott, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Routine service
Now has Great service manager but actual service personnel is very slow
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/25/2022 04:58 AM

Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/25/2022 04:58 AM

Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ET
gravatar
Ebonie T.
England, AR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
Good service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

NS
gravatar
Nakesha S.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great
My service was quick and the facility was great
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/23/2022 04:49 AM

Nakesha,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/23/2022 04:49 AM

Nakesha,
Thanks for this great business review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

NV
gravatar
Nancy V.
Monticello, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/16/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Wonderful Staf
Steve and Steven were very helpful and understanding to my needs. They didn't mind taking the time out and showing me how to use my USB. I drive 2 hours just to use this dealership. I really don' have to there's one (45 mins White Hall) . I choose to because their CUSTOMER SERVICE IS OUTSTANDING ! Looking forward into seeing you in the future.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/16/2022 11:15 AM

Nancy,
Thanks for this great rescore!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/17/2022 06:01 AM

Nancy,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/17/2022 06:02 AM

Nancy,
Thanks for this great business rating!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/17/2022 06:02 AM

Nancy,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Searcy, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional service staff.
My service agent was so nice. Stephen actually explained what they did to my vehicle and what parts were needed. I’ve never had anyone really tell me what was going on. He was up front and honest about the price and everything. I think it’s important to know what I’m spending my money on. I will definitely return.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/11/2022 07:39 AM

Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/11/2022 07:40 AM

Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ET
gravatar
Ebonie T.
England, AR
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
Good service

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/07/2022
Type de service : Maintenance
8
Catégorie : Service
Had a good experience
Had a good experience
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/07/2022 11:19 AM

Ebonie,
Thanks for your feedback.  Customer satisfaction is very important to us.  Please feel free to call me to discuss your concerns.  Kimberly Stewart, CRM 501-786-3236

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/07/2022 11:20 AM

Ebonie,
Thanks for your feedback.  Customer satisfaction is very important to us.  Please give me a call to discuss your concerns.  Kimberly Stewart, CRM 501-786-3236

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/14/2022 08:08 AM

Ebonie,
Please give me a call to discuss your concerns. Thank you, Kimberly Stewart, CRM 501-786-3236

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/15/2022 12:04 PM

Ebonie,
Please take a few minutes to fill out the rescore survey.  Please feel free to contact me with any questions.  Kimberly Stewart, CRM

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/17/2022 11:47 AM

Ebonie,
Please take a minute to do this rescore.  This will let Hyundai know that I have spoke with you and listened to your concerns.  Thanks Kimberly, Customer Relations Manager

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/23/2022 05:48 AM

Ebonie,
Please take a minute to fill out the rescore survey. your survey will come from Hyundai Customer Feedback.  This will let Hyundai know that we have talked and I have listened to your concerns.  Please fill free to call me with any questions you may have.  Kimberly Stewart, CRM 501-604-1502

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 02/25/2022 04:57 AM

Ebonie,
Thanks for this great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RN
gravatar
Ruby N.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Thank You Hyundai!!
Overall good quality care. The guy was really sweet and nice taking my car on the spot even though I didn’t have an appointment. He was good at calling me and communicating about prices and when my car was done being serviced.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 01/24/2022 09:30 AM

Ruby,
Thanks for this great service.

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 01/24/2022 09:31 AM

Ruby,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RL
gravatar
Rachel L.
Judsonia, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/30/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
The only thing I didn’t like was the 2hr wait.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 01/03/2022 05:22 AM

Rachel,
Thanks for this great rescore!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 01/03/2022 05:23 AM

Rachel,
Thanks for this great business review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.