avatar

ROBERT FROMAL

Rob joined the Hyundai Team November 2021 with multiple years in automotive service.
Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(8 reviews)
75

RC
gravatar
rick c.
Wilmington, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/13/2022
10
Catégorie : Service
Great tech!
Keeps you up to date and asks before doing work to ensure you are in the loop and happy! Great Job Rob!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AM
gravatar
Alicia M.
Lake Waccamaw, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Quality Service
I love the service dept crew. Everyone is so courteous and they make you feel welcomed when you walk in the door.
SYDNEY B. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 03/16/2022 06:12 AM

Thank you for the great review. WE appreciate your business and look forward to seeing you at your next service! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Shallotte, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Parkway Hyundai always goes above and beyond every time I am in there, whether it’s for an oil change or a repair they have always informed me on any repairs and I feel comfortable going to parkways Hyundai
SYDNEY B. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 03/08/2022 08:32 AM

Thank you for the 5 star review. Friendly, efficient is what you get when you come to Parkway Hyundai! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Farmingdale, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I will always go back to parkway
SYDNEY B. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 02/19/2022 05:31 AM

Thank you for the 5 star review. We appreciate your business and we look forward to seeing you at your next service visit! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SG
gravatar
Sherrie G.
Sunset Beach, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
very nice staff and good service
very nice staff and good service
HELEN C. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 02/15/2022 08:12 AM

Thank you for the 5 star review. Friendly, efficient is what you get when you come to Parkway Hyundai! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
John S.
Leland, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/11/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Above and beyond my expectations
Your service is above expectations
HELEN C. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 02/15/2022 08:11 AM

Thank you for the 5 star review. We always appreciate positive feedback from our customers!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CA
gravatar
Chrissy A.
Hampstead, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/05/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Another great experience!
Always fast and efficient!
HELEN C. de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 02/07/2022 07:57 AM

Thank you for the 5 stars review. We always appreciate positive feedback from our customers! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MC
gravatar
Michael C.
Leland, NC
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
02/02/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Does work that is not necessary and does not complete necessary work.
Does work that is not necessary and does not complete the requested work.
BRETT L., Service Manager de Parkway Hyundai of Wilmington a répondu le 02/02/2022 12:38 PM

I will have Rob reach out to you.

Brett Lee
Service Manager
910-392-4888
blee@parkwayofwilmington.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.