NP

NICHOLAS J PINSKI

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(5 reviews)
74

PM
gravatar
Prentice M.
Toledo, OH
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
04/01/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
4
Catégorie : Service
Horrible customer service
The customer service was horrible everytime I’ve come there in the last few months it makes me not want to return ever again
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RS
gravatar
Randy S.
Rudolph, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/27/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent staff.
Sales and service are both excellent.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RE
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Rebecca E.
Gibsonburg, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
SERVICE
ITS THE ONLY PLACE I WILL TAKE MY CAR FOR OIL CHANGE AND OTHER WORK. LOVE THE PEOPLE AND SALESMAN { LANA IS AWSOME}
SCOTT A M. de Taylor Hyundai of Perrysburg a répondu le 02/04/2022 12:36 PM

Thank you for taking the time to complete our survey. At Taylor Hyundai of Perrysburg, we strive for a perfect 5/5 stars. If for any reason you feel we haven’t achieved it, before you leave please ask for me Scott Mag, Service Manager.  419-931-8000 ext. 7827

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RG
gravatar
Ronald G.
Toledo, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/07/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Will return thank you
SCOTT A M. de Taylor Hyundai of Perrysburg a répondu le 01/10/2022 12:23 PM

Thank you for taking the time to complete our survey. At Taylor Hyundai of Perrysburg, we strive for a perfect 5/5 stars. If for any reason you feel we haven’t achieved it, before you leave please ask for me Scott Mag, Service Manager.  419-931-8000 ext. 7827

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MM
gravatar
Matthew M.
Sylvania, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/30/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent service
I came in to have a part replaced on the rear passenger side door of my Elantra since the door wouldn’t open from the inside or outside. All the staff were very knowledgeable and friendly and they were able to replace the part in about 2 1/2 hours.
SCOTT A M. de Taylor Hyundai of Perrysburg a répondu le 01/04/2022 07:06 AM

Thank you for taking the time to complete our survey. At Taylor Hyundai of Perrysburg, we strive for a perfect 5/5 stars. If for any reason you feel we haven’t achieved it, before you leave please ask for me Scott Mag, Service Manager.  419-931-8000 ext. 7827

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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