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HEATHER M WHITE

Assistant Service Manager
Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(23 reviews)
72

DC
gravatar
Danny C.
Barnesville, OH
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
04/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
3
Catégorie : Service
Ask more qustions
Took my vehicle in for free maintenance oil change. After the fact when I was charged for it , I guess I should have ask if this mileage acceptable .I feel they should have told me that it was not in the time frame and scheduled me for a later date. I also think Hyundai is as much at fault. If they are going to give you x number of oil changes ,then let the customer decide if they want want their oil changed sooner and after the free changes are used then the customer can then pay for their maintenance.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RH
gravatar
Rebecca H.
Wheeling, WV
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/16/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Friendly Service
Staff is always willing to help & appointments are on time. Clean waiting area & it’s so easy to drive up and drop your car.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 03/18/2022 07:59 AM

Rebecca

Thank you for the review!

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CW
gravatar
Cheryl W.
Wheeling, WV
2020 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Professional and friendly environment.
Excellent service!
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 03/07/2022 04:57 AM

Cheryl

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RS
gravatar
Richard S.
Follansbee, WV
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/07/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Service
Fast and friendly
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 02/11/2022 01:11 PM

Richard

Thank you for the review. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SM
gravatar
Sylvia M.
Wheeling, WV
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/03/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Misleading
indicated brakes needed to be replaced when brakes were fine
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 02/07/2022 04:52 AM

Sylvia

Thank you for the review and the feedback. We will review your file and will be contacting you soon to discuss your visit with us in greater detail. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KM
gravatar
Kate M.
Glen Easton, WV
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The best in the valley
I love coming here for service! Everyone is so friendly! Every interaction is like you're there all the time! It's always a great time when I have to go in!
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/31/2022 04:59 AM

Kate

Thank you for the review and the kind words. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MM
gravatar
Michael M.
Bethesda, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service at Straub's but on a less than stellar product, a 2013 Hyundai Sonata
The service at Straubs was excellent. However, I would not recommend the Hyundai brand. We had two electrical issues with your car. Our car once caught on fire in a Straub service bay (not due to Straub's fault). Our 2013 Sonata has been the subject of several recalls and repairs. We have no fault with how the car drives, rides or its gas milage. Thursday I bought out third Mitsubishi and shall continue to buy Mitsubishi.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/25/2022 09:59 AM

Michael

Thank you for the review and feedback. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
New Martinsville, WV
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/20/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Easy to schedule
Easy to schedule appt on line. Service is usually very good. Staff is polite and usually informative
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/25/2022 09:58 AM

Thank you for the review. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JL
gravatar
John L.
West Dennis, MA
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
01/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
4
Catégorie : Service
Staub Hyundai
Traveling west on way to Fl our 2020 Santa Fe was due for its 12,000 mile oil and filter change. The service advisor was great and said she could get the work done within a half hour. Since we were a non customer from out of state that was exceptional. The issue is the tires were supposed to be rotated and they were not. The warranty claim said they were. I now have to pay to have the tires rotated and the reminder sticker for the next oil change is for 4/3/22 at 14,994 only 3,000 miles not 6,000 for a 2.0 turbo
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/13/2022 09:29 AM

John

Thank you for the feedback and review. A staff member will be contacting you soon to discuss your visit in further detail. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

TW
gravatar
Ty W.
Colerain, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Good service work again
I haven't had any service issues here at all. Hyundai service at Robinson has always treated us well.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/13/2022 09:31 AM

Ty

Thank you for the review. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Martins Ferry, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai
Great job. Fixed everything that needed fix and was very nice
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 01/13/2022 09:30 AM

Thank you for your review. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RM
gravatar
Richard M.
Mount Pleasant, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/14/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Great staff and great service.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 12/15/2021 06:51 AM

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PS
gravatar
Peter S.
Wheeling, WV
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/11/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Good service. Good value.
Was able to walk in and get my service done without an appointment.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 12/13/2021 04:44 AM

Peter

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dallas, WV
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/05/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Unpleasant experience
No call back for updates. Received information only when I called to inquire
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 12/06/2021 05:08 AM

Good Morning

I am sorry to hear that your visit with us fell below expectations. A staff member will be reaching out to get more information about your visit.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 12/06/2021 08:34 AM

Thank you for taking the time to speak with our staff today. Please let us know if we can further assist you.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MR
gravatar
Morgan R.
Wheeling, WV
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
11/13/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Palisade
Heather was excellent
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 11/15/2021 04:57 AM

Morgan

Thank you for the review. I am sorry to hear of the time needed to remedy your vehicle. A staff member will be contacting you soon to gather more information about your experience with us. 

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CS
gravatar
Charles S.
Wheeling, WV
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
11/03/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Waiting
Takes too long
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 11/08/2021 04:59 AM

Charles

I am sorry to hear that your last service visit was below expectations. A staff member will be reaching out soon to review your last visit with us in greater detail.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JW
gravatar
John W.
Wheeling, WV
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/30/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great Service
The issue was addressed and taken care of.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 11/01/2021 05:00 AM

John

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RS
gravatar
Richard S.
Follansbee, WV
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/27/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Oil change
Fast and friendly
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 11/01/2021 04:58 AM

Richard

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RP
gravatar
Richard P.
La Plata, MD
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/27/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Vehicle Recall
Heather White did a fantastic job scheduling, overseeing the service, and making us feel at home. Looking forward to superb service at Straub Hyundai for all my vehicle needs.
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 10/01/2021 07:44 AM

Richard

Thank you for the review and kind words.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JY
gravatar
James Y.
Moundsville, WV
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
great service always been the best
Great
Richard M., Service Director de Straub Hyundai a répondu le 09/24/2021 08:42 AM

James

Thank you for the review.

Rick Maine
Service Director
304-233-2222 ext 330
Employés avec lesquels vous avez travaillé
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