avatar

FRANCIS E WILLIAMSON

SERVICE CONSULTANT
Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(454 reviews)
69

Client vérifié
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/30/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Provided quick and excellent service
Was in and out for an oil change! Everyone is so nice and the best
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/30/2022 09:16 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MZ
gravatar
Marc Z.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Satisfied customer
Hands down Best service team in by far
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/30/2022 04:49 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BB
gravatar
Brian B.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Regular Maintenance Visit
Once again Empire Hyundai made me feel like I was the most important customer they had for the day. The service department and in particular Frank exceeded my needs for this appointment. I trust Empire Hyundai to give me the best service possible for my money!
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/29/2022 12:12 PM

Thank you so much for your five star review .

Employés avec lesquels vous avez travaillé

HH
gravatar
Hannah H.
Dartmouth, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
I always have a great experience here when I get my Elantra serviced. Everyone always tells me what needs to be done and let’s me know the cost before they do it. Jeff was great last time with explaining what was going on.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/23/2022 01:51 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
As a longtime customer of Hyundai, I value their Service Department. Frank and his team were on point and stayed on the matter until it was resolved. Great Job; Great Service, kept me informed up to the minute. Appreciate how the matter was handled. Very courteous.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/23/2022 07:09 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Five star service
Great service
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 03/05/2022 07:44 AM
Thank you so much for your five star review.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JM
gravatar
John M.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/18/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Car services
It was a wonderful experience.. went in for an oil change and came home with a brand new Sonata ?
Jeffrey W. de Empire Hyundai a répondu le 02/21/2022 02:47 PM

Congratulations on your new Hyundai Sonata ! Thank you for the five star review ! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BR
gravatar
Brenda R.
Dartmouth, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Frank great service advisor exceptional service !
Great Staff !
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 02/14/2022 01:21 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ER
gravatar
Edward R.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/08/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent service on my vehicle
On time service when I showed up for my appointment with excellent friendliness and friendly atmosphere awesome job explain to me about my car details about it when I asked and the service and the overall care was excellent n professional. Ty
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 02/08/2022 01:16 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dartmouth, MA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/02/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
It was an excellent experience
Although the oil change took a little longer than expected, the rest of the appointment was very good.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CR
gravatar
Cynthia R.
Buzzards Bay, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Maintenance on my 2019 Hyundai Tuscon
The repair department has always been an exceptional experience at Hyundai Fall River. Everyone is honest I never leave feeling taken advantage of.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 01/31/2022 12:27 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dartmouth, MA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/02/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
It was an excellent experience
Although the oil change took a little longer than expected, the rest of the appointment was very good.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/31/2022
Type de service : Maintenance
7
Catégorie : Service
Only negative was the time involved.
My experience was fine except for the time involved in completing the oil change.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 01/31/2022 05:09 AM

I would like to apologize for the poor service experience that Frank provided you with. It is our goal to give every customer a five star experience.Please contact Jeff White to discuss how your sevice visit was handeled phone number 508-673-7646 ext 235

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
New Bedford, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/31/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Very helpful
Very helpful
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 01/03/2022 05:09 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RM
gravatar
Richard M.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/31/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great
Great service
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/31/2021 12:30 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KB
gravatar
Krystin B.
Tiverton, RI
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/30/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Empire hyundai fall river
Frank is Awesome
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/30/2021 10:45 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

TO
gravatar
Timothy O.
Bridgewater, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/25/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
New Car
Great Dealership. Returning customer. Looking for to next visit for the next car.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/27/2021 05:07 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Somerset, MA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Service
Frank is great!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Somerset, MA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Service
Frank is great!

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
12/17/2021
Type de service : Maintenance
7
Catégorie : Service
Service
Frank in service dept. Is great.
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/18/2021 07:07 AM

I would like to apologize for the poor service experience that Frank provided you with. It is our goal to give every customer a five star experience.Please contact Jeff White  to discuss how your sevice visit was handeled  phone number 508-673-7646 ext 239

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BB
gravatar
Brian B.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/09/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service for my Sonata
Once again my Sonata was serviced with the utmost professionalism. The attention to detail of what needed to be done was met with my total satisfaction once again. Always a great experience at Empire Hyundai
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/09/2021 04:01 PM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AT
gravatar
Andrea T.
Fall River, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/08/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service dept
Frank at the service department is the absolute best
MARIO A M. de Empire Hyundai a répondu le 12/09/2021 05:00 AM

Thank you so much for your five star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.