ED

ERIC DUKE

Parts and Service Director
Évaluation globale
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(2 reviews)
100

RF
gravatar
Robert F.
Keystone Heights, FL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/07/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service department
Assurance of better attention to customer questions and understanding
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RF
gravatar
Robert F.
Keystone Heights, FL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/07/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service department
Assurance of better attention to customer questions and understanding
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
06/02/2021
Type de service : Repair
Catégorie : Service
Service
Purchase of vehicle great, still not convinced about the service department, mixed words from service personnel and owners manual. Things needed 7500 miles and 10000 miles??
Recommandé
Karl "Bucky" B., Service Manager de Parks Hyundai of Gainesville a répondu le 06/03/2021 07:08 AM

Thank you for filling out our survey. We're sorry that your service experience wasn't perfect. We'll be in touch with you to assist.

Karl "Bucky" Buchwald
Service Manager
(352) 372-4251
kbuchwald@parksofgainesville.com
luciano n. de Parks Hyundai of Gainesville a répondu le 06/07/2021 06:55 AM

We want to thank your for taking the time out of your day to speak with me regarding your last service vist here at Parks Hyundai of Gaineville. We are happy to inform you your profile has one redeemable complimenty Deluxe Service wash Detail which includes cleaning of the exterior and vaccuming interior of your vehicle. Once again we would love to thank you for taking the time out of your day to speak with us and Rescore us.  

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Gainesville, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/19/2020
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Customer Service
The customer service is great!
Recommandé
ROBBI D P., SERVICE MANAGER de Parks Hyundai of Gainesville a répondu le 07/20/2020 04:48 AM

Thanks for the great review and being a great customer

Robbi D. Peace
Service Manager
Parks Hyundai

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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