DM

DON MCELREA

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(188 reviews)
58

NH
gravatar
Norma H.
Bridgeton, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Prevention Service
Great service
TYLER R., Service Advisor de St. Charles Hyundai a répondu le 03/23/2022 03:09 PM

Thank you for the survey!

Tyler Rodriguez
Service Advisor
636-441-4481
ext. 1620
tyler.rodriguez@stcharlesauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JW
gravatar
Jerry W.
Lake Saint Louis, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Trustworthy Service Department
I have had my vehicle serviced here since purchased over 10 years ago. I keep coming back because of their good service.

However, because of a vehicle purchase experience there, I would never purchase a vehicle there and advise everyone I know to avoid their new car department.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BF
gravatar
Bethea F.
Saint Charles, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
great
It was better than great
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
O Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/08/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service.
Will go back. Satisfied with service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

FD
gravatar
Franklin D.
Saint Charles, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Vehicle Service
Tyler Rodriguez was my service advisor and was very helpful and provided excellent service for our Hyundai Santa Fe Sport in a very timely manner. Your service department is the only place I have our Hyundai serviced. Thanks
Employés avec lesquels vous avez travaillé

WP
gravatar
William P.
O'Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/22/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
We've been using their serice since 2008 on our two Santa Fe's. Won't go anywhere else.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fenton, MO
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
10/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Probably my last Hyundai.
Very difficult to get a call back or answers.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
O'Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/29/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Fast responsive service
Quick responsive service once backordered part (5weeks) arrived at dealership
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JG
gravatar
Jeff G.
Lake Saint Louis, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/24/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Scheduled Maintenance
Brought our Pallisade in for it's first 7,500 mile scheduled maintenance. Service, including car wash, took two hours as promised by service advisor when I dropped it off first thing in the morning. Best part...no surprises on the bill! Tire rotation and oil change were complimentary, coming with the purchase of our vehicle, but I didn't know if there were going to be any tack on charges for cabin air filter or other stuff. Turns out nothing else was needed and we went on our merry way with a nice freshly washed SUV.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KW
gravatar
Kevin W.
Fenton, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service with Tyler
Tyler was extremely professional and my previous review was not intended for him but for the way I was handled before I was scheduled with Tyler. He was very friendly and assisted me with the utmost care. I am very sorry that the first review was directed to his service as it was not intended to only for the way I was scheduled for service. This dealership has always been family orientated and that is why I have purchase 6 cars from them in the past years.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KW
gravatar
Kevin W.
Fenton, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service with Tyler
Tyler was extremely professional and my previous review was not intended for him but for the way I was handled before I was scheduled with Tyler. He was very friendly and assisted me with the utmost care. I am very sorry that the first review was directed to his service as it was not intended to only for the way I was scheduled for service. This dealership has always been family orientated and that is why I have purchase 6 cars from them in the past years.
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
07/14/2021
Type de service : Repair
Catégorie : Service
Service
I could not get the previous service rep to answer phone calls or emails. Finally got through to service in which I scheduled and was told they were extremely busy. While waiting for service to be performed it seemed like the salesman I have dealt with did not want t talk to me.
Non recommandé
TYLER R., Service Advisor de St. Charles Hyundai a répondu le 07/15/2021 08:00 AM

Thank you for the great phone call to discuss our most recent service together, we hope to see you very soon for your next service appointment!

Tyler Rodriguez
Service Advisor
636-441-4481
ext. 1620
tyler.rodriguez@stcharlesauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
O Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/28/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
I Will Stay With Them
I’m always treated special!
Recommandé
Brad D. de St. Charles Hyundai a répondu le 06/29/2021 12:17 PM

Thank you for the great five star survey, We hope to see you soon!

Brad Dean
Express Service Advisor
St Charles Hyundai
636-441-4481
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BH
gravatar
Bruce H.
O'Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/17/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Nice people
From start to finish they make getting an appointment to getting the information you need they make it easy and are throughly professional.
Recommandé
JOSHUA H. de St. Charles Hyundai a répondu le 06/17/2021 12:41 PM

Thank you for taking the time to fill out the survey, it is important that we provide all of our customers with 5 star service on every visit.  I hope that we can continue to provide you with a 5 star service on future visit.  If there is anything we can ever improve on just let us know.

Thank you,
Josh Higginbotham
Service Manager 
(636)244-5147 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
O'Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/10/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
POLITE FAIR PRICING AND GREAT COMMUNICATION WHILE VEHICLE IS SERVICE
SEE ABOVE
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LS
gravatar
Larry S.
Lake Saint Louis, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great service at St Charles Hyundai!
I take my car in for oil changes and tire rotation. The staff is always friendly, professional and willing to answer my questions. The time spent waiting for my car is always as they predict—sometimes sooner!
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AD
gravatar
Abraham D.
Saint Ann, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
?
?
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

VP
gravatar
Vijay P.
Saint Louis, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/05/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
the Best team
service person is really good and he explain me very clearly whats he is going do and whats the time line as well
im very much happy
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MW
gravatar
Marlene W.
Chesterfield, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Don't have to return because the work was not completed/
Have never had a problem with working with the dealership.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Altamese H.
MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/19/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Customer service
Brad listen to any concerns I may have and always provide great customer service.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Wentzville, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/11/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
'17 Santa Fe maintainance
Great friendly service!
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.