DH

DAN HANSEN

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(96 reviews)
70

JC
gravatar
Josh C.
Saint Peters, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
I brought my vehicle in for a quick service. The technicians were able to identify the cause and correct all the issues. Their personnel were friendly and helpful as well as accommodating. My car feels brand new again and I'm completely happy with their work.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bridgeton, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/11/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
service
great service very efficient
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JC
gravatar
Josh C.
Saint Peters, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
I brought my vehicle in for a quick service. The technicians were able to identify the cause and correct all the issues. Their personnel were friendly and helpful as well as accommodating. My car feels brand new again and I'm completely happy with their work.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
09/10/2021
Type de service : Maintenance
10
Catégorie : Service
Friendly
The workers in the service department were very friendly and helpful throughout the vehicle service appointment. I even took advantage of my wait to window shop my potential next purchase. Great brand and great facility
CHRISTOPHER L. de St. Charles Hyundai a répondu le 09/29/2021 05:15 PM

THANK`S FOR TALKING WITH ME. WE VALUE YOUR TIME AND BUSINESS

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Lake Saint Louis, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/27/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
In and out with expert care.
Staff was very knowledgeable. They described everything that was done.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
O'Fallon, MO
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
08/25/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Horrible service
Shocked this place is still open
JOSHUA H. de St. Charles Hyundai a répondu le 09/01/2021 07:50 AM

I am very disappointed in the experience that you received at our dealership.  I would like to talk with you some more on your experience.  Customer experience is my number one goal and with that it appears we have failed you.  Could you give me a call when you get a chance.

thank you,
Josh Higginbotham
Service Manager 
St Charles Hyundai 
direct line (636)244-5147

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Lake Saint Louis, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/27/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
In and out with expert care.
Staff was very knowledgeable. They described everything that was done.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
08/11/2021
Type de service : Maintenance
8
Catégorie : Service
Mechanic service great.
Due to the times we are in, and people not wanting to work, things were okay.
TYLER R., Service Advisor de St. Charles Hyundai a répondu le 08/27/2021 03:00 PM

Thank you for the great conversation over the phone! We hope to see you soon for your next service!

Tyler Rodriguez
Service Advisor
636-441-4481
ext. 1620
tyler.rodriguez@stcharlesauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RC
gravatar
Renita C.
St. Louis, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service
Love this dealership but getting through on phones can be a challenge
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SV
gravatar
Sharon V.
O Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/24/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Very good service
Employees were very friendly and service was great
Recommandé
Bob R. de St. Charles Hyundai a répondu le 07/26/2021 07:18 AM

Thank you for the great review ! we appreciate your business ! thanks

BOB RECK

HYUNDAI SERVICE ADVISOR

636-441-4481 X169

EMAIL BOB.RECK@STCHARLESAUTO.COM
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MH
gravatar
Maureen H.
Bridgeton, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/06/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The Best
Great customer service. Not a long wait time while your car is being serviced. Waiting area is always neat and clean.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AW
gravatar
Anthony W.
Spanish Lake, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/17/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good service
Good service
Recommandé
TYLER R., Service Advisor de St. Charles Hyundai a répondu le 06/17/2021 12:41 PM

Thank you for the five stars and the completion of the survey!

Tyler Rodriguez
Service Advisor
636-441-4481
ext. 1620
tyler.rodriguez@stcharlesauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CH
gravatar
Clara H.
O'Fallon, MO
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
06/08/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
They do good work.
The work done on my car has always been good.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

WH
gravatar
William H.
Saint Peters, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/25/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Battery Replacement
Awesome service
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DC
gravatar
Dennis C.
Saint Peters, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/24/2020
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great service
I used to take all my service work to a tire dealership. I have discovered that St Charles Hyundai offers competitive pricing and I prefer Hyundai technicians working on my automobiles. My service advisor Brad Dean is the main reason why I have my service work done here. I have confidence that he is honest and provides great service.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Saint Peters, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/22/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Restore rating
Brad Dean and I discussed this this afternoon. Be assured my concerns have been resolved, not a large thing at all. I forgot to mention to brad recent oil changes I did not get the paper showing the mechanics checklist of the high level multipoint inspection so I guess my brakes etc are fine?? Brad is my go to guy there and helped me often. Bob Reck is great too. Your team is like my family..peace on each visit. Kudos to your team and your guidance!! I appreciate the follow up call on this. We are good..5 stars
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Saint Peters, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/22/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Restore rating
Brad Dean and I discussed this this afternoon. Be assured my concerns have been resolved, not a large thing at all. I forgot to mention to brad recent oil changes I did not get the paper showing the mechanics checklist of the high level multipoint inspection so I guess my brakes etc are fine?? Brad is my go to guy there and helped me often. Bob Reck is great too. Your team is like my family..peace on each visit. Kudos to your team and your guidance!! I appreciate the follow up call on this. We are good..5 stars
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/21/2020
Type de service : Repair
Catégorie : Service
Great service and people
Appreciate great service and friendliness of staff
Recommandé
KEVIN M. de St. Charles Hyundai a répondu le 12/22/2020 03:35 PM

Mr. Kaminski - Thank you for taking the time to speak with us about your experience and we are happy we were able to address your concerns! Please do not hesitat to reach out if there is anything else we can do for you and we look forward to assisting you again soon! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DC
gravatar
Dennis C.
Saint Peters, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/11/2020
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Brad Service Advisor provides great service.
Brad Dean Service Advisor is my go to guy in the service department. He does a great job assessing my service needs and goes the extra mile to provide great service.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

TH
gravatar
Tennille H.
Saint Charles, MO
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
11/29/2020
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Scheduling appointments when closed...
No returning phone calls and scheduling appointments when closed.
Non recommandé
Brad D. de St. Charles Hyundai a répondu le 11/30/2020 04:31 PM

Thank you for the survey on your recent service. We do apologize for any inconvenience that may have happen when scheduling the vehicle in, we will be in touch very shortly to resolve this matter. 

Thank you!

Brad Dean
Express Service Advisor
St Charles Hyundai
636-441-4481
Ed T. de St. Charles Hyundai a répondu le 01/13/2021 02:44 PM

Mr. Hite,

Thank you so much for returning my call today. I am so happy we were able to discuss your concern and come to a happy resolution for you. Your 100% satisfaction is always our #1 goal. 
You now have my cell phone number. Please reach out to me personally if you have any further concerns. 
Thank you again,
Respectfully,
Ed Troutman
Fixed Operations Director
St. Charles Auto Group

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Altamese H.
MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/13/2020
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Customer service
The customer service here is exceptional and the atmosphere is so relaxing and the service a great as well. I highly recommend.
Recommandé
Brad D. de St. Charles Hyundai a répondu le 11/19/2020 09:01 AM

Thank you for the great survey on your recent service. We hope to see you soon!

Brad Dean
Express Service Advisor
St Charles Hyundai
636-441-4481
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LS
gravatar
Lori S.
O Fallon, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/21/2020
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great service
As always, the service team was great! Check in was easy. I LOVE the scheduling on line option. Thanks again for the great work.
Recommandé
TYLER R., Service Advisor de St. Charles Hyundai a répondu le 10/21/2020 11:22 AM

Thank you for the five star survey!

Tyler Rodriguez
Service Advisor
636-441-4481
ext. 1620
tyler.rodriguez@stcharlesauto.com
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dardenne Prairie, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/10/2020
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Starter repair
Professional, efficient - Displaying concern for customer.
Recommandé
Brad D. de St. Charles Hyundai a répondu le 10/20/2020 06:57 AM

Thank you for the great five star survey. We hope to see you soon!

Brad Dean
Express Service Advisor
St Charles Hyundai
636-441-4481
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.