AN

ASHLEY NOEL

Évaluation globale
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(5 reviews)
84

PP
gravatar
PAUL P.
Cambridge City, IN
2020 SONATA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/22/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great place
Always friendly, knowledgeable and timely.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Yorktown, IN
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/07/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Great service team
Service advisors are great and easier to contact. Courtesy rides are great benefit. The dealership is nice and comfy with decent chairs, a nice Starbucks machine, and comfy restrooms.
JUSTIN R. de Greg Hubler Hyundai a répondu le 04/12/2022 08:32 AM

THANKS for the GREAT commients !!! We LOVE taking care of our guests. 5 stars too Thnaks for being a great customer.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MC
gravatar
Marcia C.
Greens Fork, IN
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/11/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Options
I was given two options in fixing my tailgate. I appreciated that.
Thank you.
JUSTIN R. de Greg Hubler Hyundai a répondu le 01/12/2022 04:02 AM

We are always here to take care of you. Thanks for the positive feedback and the 5 STARS!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Yorktown, IN
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/23/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Staff was able to work me in quickly when I had a vehicle emergency. Much appreciated.
JUSTIN R. de Greg Hubler Hyundai a répondu le 11/23/2021 02:08 PM

WOW THANKS!!! We love taking care of our customers

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Yorktown, IN
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/28/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Knowledgeable and friendly staff, nice building and waiting room, rarely crowded
I really appreciate the new location of the Hyundai dealership with the separate service department. The staff is easy to reach and keeps me informed of car progress either in person or through their service communication system. The waiting room is nice, comfy and clean. It never feels chaotic. I don't get stressed about taking my car in for maintenance or repair. The complimentary rides to and from the dealership are much appreciated.
JUSTIN R. de Greg Hubler Hyundai a répondu le 10/01/2021 03:45 AM

Thanks for the Wonderful comments. We taking care of our customers!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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