business image

Genesis Of Winston Salem

Score moyen
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(20 Avis)
33
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
33
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(336) 724-2861
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
1601 Silas Creek Parkway Winston Salem, NC 27127
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(20 Avis)

BH
gravatar
Barry H.
Greensboro, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/05/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Confirmation I bought the right luxury brand!
Bob King Hyundai proves time and time again that I made the right decision leaving Mercedes for my G90 Genisis. It is a superior automobile with every amenity. I love this car so much I'm not sure I will ever sell it. The only thing better than the automobile is the service and George Hazen my service advisor, he is excellent!

BH
gravatar
Barry H.
Greensboro, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/05/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Top Drawer Service
The service department and George Hazen at Genesis Of Winston Salem always go above and beyond to take care of my G90. I'm always impressed by them.
Recommandé

MS
gravatar
Michael S.
Winston Salem, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Excellent
Excellent
Recommandé

BH
gravatar
Barry H.
Greensboro, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Top Of The Line Genesis Service
The folks at Genesis of Winston Salem are at the top of their game. I have owned other luxury brand cars and I have been happier with my Genesis G90 than BMW or Mercedes. The G90 is a superior vehicle in every way! I have nothing but great things to say about the Genesis product and Bob King Genesis in Winston Salem.
Recommandé

Client vérifié
Mebane, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Quick and Efficient Service
This is a Great place to get a service at. The staff is always friendly and helpful.
Recommandé

CK
gravatar
Cory K.
Salisbury, NC
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/03/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Treated my car like a trash car...
Filthy, and only concerned about getting the warranty parts out of my truck to make their claim rather than fix the mess they made. Replaced a window for warranty trim work, never told me this would happen, and as my windows were tinted this was a significant issue. I only found out this was the case when i found the old parts left in my trunk. Left a trim tool in my daughter's booster seat that stabbed her in the leg when she got in the car, and left all four of my doors open in the bodyshop which filled my car full of sanding particulates, removed adhesive, and paint dust.
Non recommandé

SF
gravatar
Stephanie F.
Charlotte, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2021
Level of Service
Excellent level of service from start to finish! Will only buy and service our cars from Genesis of Winston Salem even though we live in Charlotte, NC.
Recommandé

RA
gravatar
Regina A.
Winston Salem, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/08/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service maintenance
Service personnel were knowledgeable and friendly. Please with the service.
Recommandé

CK
gravatar
Cory K.
Salisbury, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Cory K
Great people committed to building the Genesis luxury brand!
Recommandé

Client vérifié
Mebane, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/19/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Excellent service
Excellent service :

Excellent service, everything went smoothly and I was pleased with their work after I left the service center.
Recommandé

Client vérifié
Greensboro, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/11/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Customer Experience
George Hazen the service advisor I always ask for is great, professional, considerate, and very knowledgeable. I'm sold on my G90 and on George!
Recommandé

JR
gravatar
John R.
Greensboro, NC
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/28/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
service was bad
service was bad
Non recommandé

IC
gravatar
Isabel C.
Winston Salem, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/14/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Again
Please don't ask me to write reviews for you. Why not just pop in and see for yourself? I did not pop in or go in. The car was well cared for, George was excellent, and I have no complaints. I cannot accurately rate the rating area because I have not seen it in some time. My recollection was that it was very basic. Go visit the Lexus waiting area.
Recommandé

Client vérifié
Winston Salem, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/11/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Not a review
This is not a review. I am filling in a questionnaire, not writing a review. The service was fine, and the car has no issues now, and George was especially helpful. Why do people try to make me write reviews?
Recommandé

JP
gravatar
John P.
Advance, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/11/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great staff!
Attention to detail and friendly staff are exception!
Recommandé
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(949 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(641 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(1 444 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 722 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 549 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.