WC

WILLIAM CARBONE

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(9 reviews)
68

Client vérifié
Dacula, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/25/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Car service
Exceptional
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 01/25/2022 12:13 PM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Joseph S.
Lawrenceville, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Warranty Work and Service
Excellent service visit in and out quickly
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 01/18/2022 11:21 AM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

PG
gravatar
Paul G.
Hoschton, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/17/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
My service technician was exceptional
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 01/18/2022 05:04 AM

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Employés avec lesquels vous avez travaillé

BC
gravatar
Barry C.
Suwanee, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
great service, great advisor
I requested night drop. Got there a little early, but an advisor jotted down my data, and took my key. Done. Next day called, based on an 8 AM appt., requested an expedited turnaround and a re-sync of new phone to the radio. Got a call back within 1 hour to pick up the car. Got there quickly, got the paperwork from "Sage", and he walked out to the car and took me through the re-sync process, as requested. Quite satisfied here.
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 12/20/2021 02:09 PM

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Employés avec lesquels vous avez travaillé

AC
gravatar
Annetta C.
Auburn, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Customer Service!
This is my place to go, always!
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 12/02/2021 11:29 AM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

GG
gravatar
Godfrey G.
Pendergrass, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/29/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great
Job
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 11/30/2021 05:17 AM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Suwanee, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/28/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great!
I had a great experience getting my 2018 Hyundai Tucson serviced at Mall of Georgia Hyundai with Sage. Would definitely recommend!
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 11/30/2021 05:17 AM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ZE
gravatar
Zehrabai E.
Suwanee, GA
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/26/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
customer
good work
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 11/27/2021 05:14 AM

Thank you for taking the time to complete our survey. A representative from Autonation Hyundai will be reaching out to you to see how we can better serve you. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JA
gravatar
Jerry A.
Dacula, GA
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/29/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
3
Catégorie : Service
LONG oil change
Oil change and tire rotation took 2 1/2 hours with an appointment. Who wants to do that!
MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 10/30/2021 05:05 AM

Thank you so much for your awesome feedback. We appreciate you taking our survey and awarding us with 5 stars. 

MICHEAL H. de AutoNation Hyundai Mall of Georgia a répondu le 10/30/2021 05:13 AM

Thank you for taking the time to complete our survey. A representative from Autonation Hyundai will be reaching out to you to see how we can better serve you. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.