TP

THOMAS PYLE

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(11 reviews)
69

JB
gravatar
Joshua B.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/28/2022
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Sales
N
H
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Cheyenne, WY
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
01/29/2022
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Sales
Better than expected
I hate going to dealerships but they weren't super pushy. They explained everything about the car, answered all my questions, and worked with my budget.
CRISTIN S. de Ken Garff Hyundai Cheyenne a répondu le 01/31/2022 10:25 AM

Good Morning, we work diligintely to provide the best customer service possible. Thank you for your feedback as we work to improve our process while completing paperwork.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Cheyenne, WY
2022 Hyundai Tucson Hev
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
01/18/2022
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Sales
Just ok
The experience was just ok. The salesperson was rushed and cut many corners. Fair price for the car is why they got our business, if it had been due to the experience with the salesperson we would have gone elsewhere
CRISTIN S. de Ken Garff Hyundai Cheyenne a répondu le 01/22/2022 06:41 AM

 I am sorry to hear about the experience that you had at Ken Garff. We value our customer service as well as our customer satisfaction. 

CRISTIN S. de Ken Garff Hyundai Cheyenne a répondu le 01/28/2022 06:45 AM

Thank you for your time to complete the survey, we strive to maintain a high level of customer satisfaction here at Ken Garff. Reach out if there is anything further that I can to do to make this a better experience. Cristin

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BB
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Bobbi B.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/25/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Thomas
Great service all around from Thomas!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BB
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Bobbi B.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/11/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Thomas
Thomas was great to work with! He was knowledgeable, kind and NOT pushy!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PG
gravatar
Penny G.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/14/2021
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Sales
great experience
was a wonderful and relaxed experience! Thomas was the best!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

EC
gravatar
Edward C.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/24/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Great Place to buy a car
The sales Rep Thomas was exceptional. He made sure we understood all aspects of our new car. He was extremely knowledgable & professional. The sales manager John and Thomas were very helpful in making our car buying experience fun and seamless. We highly recommend this dealership
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DP
gravatar
Debora P.
Laramie, WY
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
06/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Almost everything was great
My car was supposed to come with floor mats. They were not in the car and the dealer said they would get them. It’s now 3 weeks later and they are expected in September. Purchase the car the end of May. This is unacceptable. Not good follow up.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LJ
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Lina J.
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/07/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
What a wonderful experience, and an amazing little suv!
Looked for months at all brands but keep coming back to Hyundai. My daughter bought a Hyundai 15 years ago before my twin grandsons were born, now that they are going to start driving that will be their car 250,000 miles and still going. I went with Spradley Barr Hyundai to check out the Venue, what a value packed in that little suv. I wanted one with a sunroof but they didn't have any on the lot. It only took a few minutes and they found my car. They had it in town for me before they closed.
This has been the most enjoyable car buying experience I've ever had. Everyone I worked with to make this deal were amazing! I highly recommend Spradley Barr Hyundai to everyone.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Cheyenne, WY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/07/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
great
great
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Fort Collins, CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/15/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Extremely satisfied!
Awesome experience!
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

11 sur 11 résultats
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