TH

TIMOTHY HOEFLING

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(3 reviews)
41

Client vérifié
San Ramon, CA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent service
Good coupon discount for oil change. The entire service was completed in an hour while I waited comfortably in the lobby.
MARIKA Y. de Dublin Hyundai a répondu le 03/07/2022 11:43 AM

Thank you very much for your 5 star survey.

Have a great week,
Dublin Hyundai 

 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DS
gravatar
Dustin S.
Castro Valley, CA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good experience with customer follow-up and take reviews seriously
Had a good experience as there can be active coupons that, if appropriate, can be used and Dublin Hyundai will follow-up on reviews and help provide a good customer experience.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DS
gravatar
Dustin S.
Castro Valley, CA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/10/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good experience with customer follow-up and take reviews seriously
Had a good experience as there can be active coupons that, if appropriate, can be used and Dublin Hyundai will follow-up on reviews and help provide a good customer experience.

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
01/08/2022
Type de service : Maintenance
2
Catégorie : Service
Lack of active coupon knowledge
Had a coupon for free assessment and forgot it. Brought it up and was told free assessments don’t exist.
MARIKA Y. de Dublin Hyundai a répondu le 01/10/2022 10:20 AM

Good Morning Dustin,
   I left you a voice mail this morning, when your available please give me a call back.

Thank you,
Dublin Hyundai
Marika Young
925-803-7700 ext 326

Employés avec lesquels vous avez travaillé

EY
gravatar
Edwin Y.
Colma, CA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Outstanding service
I recently brought my car to Dublin Hyundai for recall service. I am very impressed with the outstanding service they provided. I highly recommend this dealership to everyone who intended to go there.
MARIKA Y. de Dublin Hyundai a répondu le 01/07/2022 11:43 AM

Thank  You Edwin for your honest feedback, your business is appreciated.

Have a great weekend,
Dublin Hyundai
Marika Young 

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.