avatar

PATRICK S DYER

SERVICE ADVISOR
Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(8 reviews)
66

EF
gravatar
Eric F.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Crain Hyundai of Little Rock is Outstanding.
The Service Department is always very helpful and very good at their work. They are very good at keeping a work schedule and letting you know how long the service will take.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 12/27/2021 05:12 AM

Eric,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 12/27/2021 05:28 AM

Eric,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

RW
gravatar
Robert W.
Hot Springs Village, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/14/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Bob W
I've been to Crain Hyundai multiple times for oil change services and tire rotations and have never been disappointed.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 12/15/2021 07:01 AM

Robert,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 12/15/2021 07:02 AM

Robert,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JM
gravatar
Jaime M.
Little Rock, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Oil and filter change
Professional service. Helpful personnel that was always checking in while I waited for my car.
Will return for my next oil and filter change.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 11/22/2021 05:21 AM

Jaime,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 11/22/2021 05:21 AM

Jaime,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

LW
gravatar
Logan W.
Bryant, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/19/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Na
Na
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 11/22/2021 05:18 AM

Logan,
Thanks for this great rview!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 11/22/2021 05:19 AM

Logan,
Thanks for this great business review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Alan H.
Brinkley, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service department
Got job gone
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/22/2021 06:36 AM

Alan,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/22/2021 06:37 AM

Alan,
Thanks for this great business review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AF
gravatar
Annie F.
Pine Bluff, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/13/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Recent service visit
Great visit but I thought recall issue would be resolved, as well.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/13/2021 10:56 AM

Annie,
Thanks for this great review! If you have your oil changed here we always check for recalls on your vehicle while it is here and order parts. You should also get a letter from Hyundai if they have your correct mailing address.  Kimberly Stewart, CRM 

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/13/2021 10:57 AM

Annie,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DW
gravatar
Dante W.
Alexander, AR
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/11/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai Service
Crain Hyundia in Little Rock had awesome customer service. We pulled up and they took care of us. We had to wait but it was fine, things like that you want them to take their time.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/11/2021 11:03 AM

Dante,
Thanks for this great review!

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/11/2021 11:07 AM

Dante,
Thanks for this great business rating!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Alexander, AR
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/08/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
2
Catégorie : Service
Way too expensive
To pay so much for a cabin air filter replacement and then for the service agent to tell me after 53,000 miles i need to replace the spark plugs tells me that this dealership thinks I am a push over. He would never say that to my husband.
KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/11/2021 05:11 AM

Thanks for your feedback. Customer satisfaction is very important to us.  Please feel free to call me and discuss your concerns.  Thank you for your business.  Kimberly Stewart, Customer Relations Manager 501-604-1502

KIMBERLY L S. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/11/2021 05:13 AM

Thank you for your feedback.  Customer satisfaction is very important to us. Please feel free to contact me to discuss your concerns. Kimberly Stewart, Customer Relations Manager, 501-604-1502 

STEVEN A F. de Crain Hyundai Little Rock a répondu le 10/11/2021 06:46 AM

HELLO THIS IS STEVN THE SERVICE MANAGER I WILL BE REACHING OUT TO YOU ON YOUR CONCERNS LOOK FOWARD TO RESOLVING YOUR CONCERNS AND ISSUES THANK YOU! 

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.