FG

FABIAN J GONZALEZ

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(11 reviews)
94

SC
gravatar
Sarah C.
Bridge City, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Very quick and easy, was in the dealership less than an hour
Ledell Suggested new body style Tucson and I loved the look right away, already tinted the windows lol
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SC
gravatar
Sarah C.
Bridge City, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Very quick and easy, was in the dealership less than an hour
Ledell Suggested new body style Tucson and I loved the look right away, already tinted the windows lol
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MK
gravatar
Morgan K.
Lumberton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Hyundai Review 2/25/22
Mr. Carter was my sales person and he was very helpful and friendly. The staff at Hyundai of Silsbee was professional and helpful through the entire process!! Will definitely recommend them to my friends and family!!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MK
gravatar
Morgan K.
Lumberton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Hyundai Review 2/25/22
Mr. Carter was my sales person and he was very helpful and friendly. The staff at Hyundai of Silsbee was professional and helpful through the entire process!! Will definitely recommend them to my friends and family!!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CT
gravatar
Channin T.
Dayton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/17/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Korri was professional and staff was exceptional
This is my 4th purchase from Hyundai of Silsbee and I couldn’t be happier. The sales staff were super professional and I was in and out in no time. Could not be happier with my purchase.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

NS
gravatar
Nelda S.
Silsbee, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/28/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Excellent experience
Went in for recall. Left with new vehicle! Obviously, I was pleased!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DS
gravatar
Donald S.
Brookeland, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/12/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Excellent!
Already wrote an extensive review at the beginning of this survey. Didn't you read it?
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Port Arthur, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/11/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Sales
A good experience.
It was overall a good experience, so far only minor issues, besides the backlog of paying off my trade in taking longer then it should.
FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:38 AM

Customer wants to rescore.

FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:40 AM

Customer scored in error and wants to rescore.

FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:40 AM

Customer wants to rescore.

FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:41 AM

customer scored in error and wants to rescore.

FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:42 AM

Customer scored in error and wats to rescore.

FABIAN J G. de Hyundai Of Silsbee a répondu le 12/12/2021 09:42 AM

Customer scored in error and wants to rescore.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Beaumont, TX
2022 Hyundai Tucson Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
It was a fun and exciting Sunday shopping outing.
I'm not a person with a lot of words but you will not know until you get up and out and see for yourself the experience will amuse you.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Beaumont, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/28/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Excellent service
I came in for an 2021 at 3pm, left with a new 2022 at 7pm for only a few $ more a month!! I ??
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Jennings, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Karen Herrera is the best!
Karen was so nice and answered every question we had, she showed me how to work all the features of my new SantaFe, the whole experience was wonderful and well worth the 3 hour drive.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

11 sur 11 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.