ES

ESTEBAN SOTELO

Évaluation globale
Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5
4,4
(3 reviews)
40

JD
gravatar
Jacqlyn D.
Tomball, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/13/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great
Fast and I had my coffee
George/A S., Service Manager de Northwest Hyundai a répondu le 01/15/2022 03:33 PM

Jacqlyn, 

Thank you very much for your business.

George A. Sanchez
Northwest Hyundai
Service Director
Ph. 281-664-6223 g.sanchez@northwesthyundai.com
Semper Fi
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DB
gravatar
Dennis B.
Cypress, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/11/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service experience at Hub
From service appointment, to check in, to giving realistic time of 45 minutes for oil change and tire rotation, it was a smooth process even though remodeling was still going on!
George/A S., Service Manager de Northwest Hyundai a répondu le 01/20/2022 09:56 AM

Thank you very much for your feedback.

George A. Sanchez
Northwest Hyundai
Service Director
Ph. 281-664-6223
g.sanchez@northwesthyundai.com
Semper Fi
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Juan S.
Cypress, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/25/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I like Hyundai, I have a 2012 sonata Hybrid and the car is great. This location and the staff are friendly, attentive and the waiting area is clean, have a tv, and coffee to wait while the car gets done.
George/A S., Service Manager de Northwest Hyundai a répondu le 12/27/2021 06:35 AM

Juan, 

Thank you for being part of the Northwest Hyundai family.

George A. Sanchez
Northwest Hyundai
Service Manager
PH. 281.664.6223 
g.sanchez@northwesthyundai.com
Semper Fi
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.