DB

DEAN BLOCK

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(3 reviews)
67

Client vérifié
Arvada, CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great and efficient service
All's well that ends well.
Christian S., BDC Sales Manager de Planet Hyundai a répondu le 03/21/2022 09:45 AM

Thank you for the positive feedback!  We strive to make sure our guests have a Great experience. 

Christi Graham
Customer Care Center Manager
Planet Hyundai
303-407-0757

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AR
gravatar
Angela R.
Carlsbad, CA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Planet Hyundai is Top Notch!
Planet Hyundai’s service department always takes good care of me and my 2011 Tucson. My car runs great after every service. I have gone to other Hyundai dealerships for service but Planet Hyundai in Golden is my favorite, and I’ll return, even though it’s not as close as the other dealerships. The staff is always friendly and knowledgeable, answering all my questions and addressing any concerns. I really appreciate the exceptional customer service and vehicle maintenance. David Vasquez is super friendly and so helpful. As always, great job, Planet Hyundai Service Department!!!!
Christian S., BDC Sales Manager de Planet Hyundai a répondu le 01/12/2022 09:50 AM

Thank you for the positive feedback and your kind words!  We strive to make sure our guests have a Great experience. 

Christi Graham
Customer Care Center Manager
Planet Hyundai
303-407-0757

Employés avec lesquels vous avez travaillé

HS
gravatar
Harlan S.
New York, NY
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/09/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fix engine problem
Car runs great now!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

HS
gravatar
Harlan S.
New York, NY
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/09/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fix engine problem
Car runs great now!

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/06/2021
Type de service : Repair
10
Catégorie : Service
Elantra
Good service
MATT H. de Planet Hyundai a répondu le 11/09/2021 05:41 AM

Hello,
I wanted to reach out and introduce myself to you.  My name is Matt I am the  Service Manager of Planet Hyundai.   I wanted to talk with you in regards to your last visit with us.  I know you understand how important reviews are.  I really want to make sure all our guest has a great experience.  Please call me when you have a moment. I will make sure all your concerns are addressed.
Best,
Matt H
303-407-0743

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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