DW

DANIEL WARDWELL

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(16 reviews)
74

Client vérifié
Silverdale, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/31/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Replacement of cabin air filter
The service attendant was very helpful and had the filter replaced within 15 minutes as I waited at the service desk.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 02/04/2022 06:51 AM

Thank you for the 5 star review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BH
gravatar
Bruce H.
Longview, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/25/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Customer Service
Haselwood Hyundai is conscientious and works very hard to cultivate customer loyalty.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 01/27/2022 09:42 AM

Thank you for the great review! We appreciate the 5 stars!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DN
gravatar
Deogracias N.
Bremerton, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/19/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
I am well attended and answer all my concern with good attitude
As soon as i arrived at the dealership someone greeted me with a smile and ask what can they do for me, i told them i have an appt.for my vehicle periodic maintenance they immediately see theircomputer and. They got me check in i appreciate much what there doing i have no hard time at all.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DN
gravatar
Deogracias N.
Bremerton, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/19/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
I am well attended and answer all my concern with good attitude
As soon as i arrived at the dealership someone greeted me with a smile and ask what can they do for me, i told them i have an appt.for my vehicle periodic maintenance they immediately see theircomputer and. They got me check in i appreciate much what there doing i have no hard time at all.

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
01/18/2022
Type de service : Maintenance
8
Catégorie : Service
I have a good exoerience while waiting for my vehicle, am just sitting at the waiting area with my cellphone, just drink water and after a few hours the advisor approach me and said that my vehicke is done
I love my hyundai so i trust only the dealership to do
The servicing brcause i know that the staff are well trained to do the job especially for hyundai motors
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 01/19/2022 06:50 AM

Thank you for the review! I will be reaching out to you later to see how we can become a 5 star facility for you!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BT
gravatar
Barrie T.
Port Orchard, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/22/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Took great care of me and got me in and out very quickly.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 12/27/2021 07:38 AM

We appreciate you, your kindness, patience, and willing to let us go the extra mile for you! You have been a fantastic customer, and some would say our favorite! We appreciate the 5 star review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

GH
gravatar
George H.
Gig Harbor, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/13/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fair price
On top of great service, Hasselwood is very fairly priced for their services. Oil changes are cheaper than a local shop would charge. I know my suv will be well maintained during its visit.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 12/15/2021 08:49 AM

Thank you for your recent visit, along with the 5 star review! If you did not get a chance, we are currently offering a coupon booklet for 3 oil changes to use next year for only $75 bucks! We will be selling these booklets until Christmas!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bremerton, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/27/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Kay
Shit as fast
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 11/29/2021 10:02 AM

We appreciate the 5 stars! See you at your next visit!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

BD
gravatar
Bret D.
Port Hadlock, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/24/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Appointment
Daniel ; the service manager is top notch with excellent customer service including great communication skills and exceptional problem solving skills.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 11/29/2021 10:04 AM

Thank you for the 5 star review! we appreciate it!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ML
gravatar
Melissa L.
Bremerton, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/15/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Professional
This is my first Hyundai and I was hesitant. From the start of my journey with Haselwood VW I have been treated like part of a family. Barrie Toyooka and Daniel in service went above and beyond to provide exceptional service! I appreciate all the time and effort they put forth to make time to work on my vehicle.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 11/17/2021 09:11 AM

Thank you for the wonderful comments about our staff and the 5 star review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Silverdale, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Brake Service
Checked in quickly and accurately. The waiting room was comfortable and the service people were great. After the service the brakes function well and had no squeaks.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 10/04/2021 10:20 AM

Very happy you are pleased with your maintenance on the brakes! Thank you for the 5 star review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bremerton, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Easy Service Experience
A great experience.simple from the scheduling to the drop off and pickup. A great service team.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 10/04/2021 10:19 AM

I am glad you had a great easy exprerience here with us! Thank you for the 5 stars!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Port Orchard, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/30/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Great service!!
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 10/04/2021 10:18 AM

Thank you for the wonderful review! We appreciate you, and letting us help maintain your vehicle!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

EB
gravatar
Eleanora B.
Bremerton, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/28/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Solid check engine light
Was the failure of the gas cap.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 10/04/2021 10:17 AM

Thank you for the 5 star review, and allowing us to repair your vehicle!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Port Orchard, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/17/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great place
Service and personnel were exceptional!
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 09/20/2021 08:32 AM

We appreciate the 5 star review with exceptional ratings!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SP
gravatar
Susan P.
Poulsbo, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/04/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Very good, all items corrected to my satisfaction
Very good, all items corrected to my satisfaction
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CW
gravatar
Carl W.
Port Orchard, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/31/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Marvelous service
I was highly pleased with the service.
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 09/01/2021 01:34 PM

Thank you for the wonderful 5 star review! See you at your next service!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SP
gravatar
Susan P.
Poulsbo, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/04/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Very good, all items corrected to my satisfaction
Very good, all items corrected to my satisfaction

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
08/23/2021
Type de service : Repair
9
Catégorie : Service
Overall very good
Overall very good
BRETT B. de Haselwood Hyundai a répondu le 09/01/2021 02:18 PM

Afternoon! I had just spoke with you about your recent visit, and I appreciate the honest feedback! Thank you for your time! - Brett Buckingham

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/12/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
This Hyundai dealership has really nice people but that’s when they actually pay attention to you. I was there and it took a while for anyone to acknowledge that I was there so it took my appointment time 20 minutes passed when it was supposed to start and I went in for just and oil change and it took two hours.
BARRIE L T. de Haselwood Hyundai a répondu le 08/12/2021 01:30 PM

Hello my name is Barrie Toyooka I am the generla manager here at the dealership, I just wanted to reach out and say thank you for your great review. I will look into these issues and address them.

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.