business image

Terry Sayther Automotive

Score moyen
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(28 Avis)
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(512) 442-1361

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 5:30 PM
Tue
8:00 AM - 5:30 PM
Wed
8:00 AM - 5:30 PM
Thu
8:00 AM - 5:30 PM
Fri
8:00 AM - 5:30 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure centrale (É.-U. et Canada)
1606 Fortview Rd Austin, TX 78704-7619
Terry Sayther Automotive's Avis
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(28 Avis)

RB
Robert B.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/11/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Robert said he was happy with his service and had nothing to complain about.
Recommandé

MG
Matt G.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/07/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Matt said this is the most honest automotive business he has ever been to and that is rare for BMW owners. Terry and his crew do a great job. They have always done right by him and he appreciates it.
Recommandé

PB
Paola B.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/07/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Paola said the service she received was fantastic.
Recommandé

KY
Karen Y.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/03/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Karen said the man she dealt with was very courteous and was able to answer all her questions and it is just very good service over all.
Recommandé

LM
Laura M.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/03/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Laura said she has already recommend this business for service.
Recommandé

MC
Michael C.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/02/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Michael that this business always has excellent service.
Recommandé

LH
Lauri H.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/02/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Lauri said this business had a pretty quick turn around and she likes the people that work at this business.
Recommandé

ML
Marissa L.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/24/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Marissa said the business was very honest and efficient.
Recommandé

AP
Andy P.
Austin, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/21/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Spoke with Andy's wife. She said it's not difficult to schedule an appointment with this business, but this business is always too busy. She chose not to offer additional details. Her husband always recommends this business for service.
Recommandé

DM
Denise M.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/19/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Denise said this business has done a really good job for her and she appreciates them.
Recommandé

GR
gravatar
George R.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Fixed my MINI
They fixed a coolant leak. I will be back for brakes and power steering hose they let me know needed fixing. These guys are the best.
Recommandé

GW
Greig W.
Austin, TX
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Greig said the service he received was great although it was a little pricey.
Recommandé

AC
Alex C.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Alex said he does business with them all the time.
Recommandé

RL
Raymond L.
Austin, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Raymond said this business did a great job on his BMW.
Recommandé

EG
gravatar
ernest g.
Austin, TX
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
09/27/2011
Affordability?
A whiner !!! I guess having to come back to your shop over and over again for the same problem is considered whining !!!Wow, really, you actually call out customers and opinion whether or not they can afford to deal with you? And when challenged you just brush them off ? True colors are showing!!!!
Non recommandé
TERRY S. de Terry Sayther Automotive a répondu le 09/28/2011 08:57 AM
Whining sounds like whining, what can I say? It hasn't stopped yet. I gave you your money back, what more can I do? Apologize? I'm sorry you're unhappy. I'm sorry to lose a customer. I'm sorry your car has problems. I'm sorry you usually have to pay for your gasoline. I'm sorry we had to fire you as a customer. But I'm not sorry that we won't be seeing you again, because your "True colors are showing!!!"

1-15 sur 28 résultats
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
(0 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(206 Avis)
Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5Évaluation globale 4,4/5
4,4
(35 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 039 Avis)
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(37 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.