business image

Springfield Hyundai

Score moyen
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(4 099 Avis)
71

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
Avis original
Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5
176
Total des ReScores
4,6
Moyenne de ReScore
71
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

At Springfield Hyundai, we have an extensive inventory of Hyundai vehicles and our primary concern is the 100% satisfaction of our customers. Springfield Hyundai is one of the premier dealerships in the United States. At Springfield Hyundai, we have an extensive inventory of Hyundai vehicles and our primary concern is the 100% satisfaction of our customers. Springfield Hyundai is one of the premier dealerships in the United States.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(610) 690-4604
Closing in 41 minutes
Heures d'ouverture

Heures d'ouverture

Mon
7:30 AM - 8:00 PM
Tue
7:30 AM - 8:00 PM
Wed
7:30 AM - 8:00 PM
Thu
7:30 AM - 8:00 PM
Fri
7:30 AM - 6:00 PM
Sat
8:00 AM - 3:00 PM
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
754 Baltimore Pike Springfield, PA 19064
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(4 099 Avis)

CS
gravatar
Christi S.
Lansdowne, PA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/06/2023
0
Catégorie : Service
Would not honor factory recall
For 6 months the service dept and Anthony Falcone ignored and then lied about my attempts to resolve a factory recall on a 2017 Sonata. Upon contacting Hyundai Consumer Affairs, they confirmed the lies by Mr Falcone, fully honored the recall and encouraged me to also file complaints with BBB and on social media. Do NOT deal with service dept at Springfield Hyundai; they are deceitful and only care about “certain” customers.
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.