business image

SoCal Transmission & Complete Auto Repair

Score moyen
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(85 Avis)
67
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
67
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

We are a full service shop and can handle both your basic requirements and your ultimate performance needs. From batteries, to brakes, to tune-ups — let us make sure your vehicle is reliable and safe. and we proudly work on all vehicle makes and models. We are a full service shop and can handle both your basic requirements and your ultimate performance needs. From batteries, to brakes, to tune-ups — let us make sure your vehicle is reliable and safe. and we proudly work on all vehicle makes and models.

Catégories
Entretien de la voiture, Entretien de la voiture, Atelier de réparation
Contact
(562) 691-1988

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 5:00 PM
Tue
8:00 AM - 5:00 PM
Wed
8:00 AM - 5:00 PM
Thu
8:00 AM - 5:00 PM
Fri
8:00 AM - 5:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
851 N Beach Blvd, La Habra, CA 90631

Affiliations

Technet
Bons de services et publications
Thanks for the great review, Keith! 🌟🌟🌟 We're glad you had a great experience with us at SoCal Transmission & Complete Auto Repair! #LaHabra #AutoRepair #TransmissionRepair
Apprendre encore plus
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.