business image

Shawnee Service Center

Score moyen
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(1 789 Avis)
97
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
2
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
97
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Whether you’re looking for the basics like factory scheduled maintenance or 30k/60k/90k/120k mile services, or something more specific like computer diagnostics or safety and emissions inspections, we’ve got you covered. Brake repair, shocks, struts, suspension and steering are all part of our standard maintenance auto service. Whether you’re looking for the basics like factory scheduled maintenance or 30k/60k/90k/120k mile services, or something more specific like computer diagnostics or safety and emissions inspections, we’ve got you covered. Brake repair, shocks, struts, suspension and steering are all part of our standard maintenance auto service.

Catégories
Entretien de la voiture, Atelier de réparation, Entretien de la voiture
Contact
(847) 251-1234

Heures d'ouverture

Mon
7:00 AM - 6:00 PM
Tue
7:00 AM - 6:00 PM
Wed
7:00 AM - 6:00 PM
Thu
7:00 AM - 6:00 PM
Fri
7:00 AM - 6:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure centrale (É.-U. et Canada)
332 Linden Ave Wilmette, IL 60091-2843
Shawnee Service Center's Avis
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(1 789 Avis)

Client vérifié
Evanston, IL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/01/2025
client vérifiéVérifié Client
8
Tire repair
Quick response to my problem as usual
Phil M., Manager de Shawnee Service Center a répondu le 04/01/2025 12:00 PM

We appreciate your feedback and are delighted to hear that you experienced a quick response to your issue. Our goal is to be as speedy as a cheetah on roller skates when it comes to assisting our customers. If you have any more challenges or questions, don’t hesitate to reach out. We're here to help!

Shawnee Service Center
Phil Marvin
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.