business image

Nimeys The New Generation

Score moyen
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(8 Avis)
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(315) 732-2704

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 5:00 PM
Tue
8:00 AM - 5:00 PM
Wed
8:00 AM - 5:00 PM
Thu
8:00 AM - 5:00 PM
Fri
8:00 AM - 5:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
2104 Dwyer Ave Utica, NY 13501
Nimeys The New Generation's Avis
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(8 Avis)

MC
gravatar
MAUREEN C.
Barneveld, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/06/2014
client vérifiéVérifié Client
Service
the best service in town! You are all so friendly and interested in the needs of your customers which is so rare today. Thank you for your recent consideration in the problem with my a/c in the Honda. You not only cut me a break you bought me lunch!! Seriously I am very grateful for all you have done for me. Your employees are so friendly and helpful that I tell all of my friends to go to Nimeys New Generation.
Recommandé

RW
gravatar
ROBERT W.
Mohawk, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/02/2014
client vérifiéVérifié Client
as always, quality service and honest advice
I have been relying on Matt and his staff for several years. These people set the standard in how an auto service and sales business should serve their customers, and the investment they have made in their new facilities makes the experience that much better.
Recommandé

LE
Larry E.
Ilion, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/30/2014
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Larry said this business did a good job.
Recommandé

MS
gravatar
MCKENZIE S.
Sauquoit, NY
Honda Accord
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/29/2014
client vérifiéVérifié Client
Excellent
Excellent service! Everyone is like family there. They check my car over-well so I don't have to worry about anything on the road.
Recommandé

MM
Marlene M.
Herkimer, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/28/2014
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Spoke with Thomas. He said they were very courteous and helpful. He spoke with Rich.
Recommandé

DD
Dan D.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/24/2014
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Dan said this business fixed everything perfectly without an appointment.
Recommandé

WB
William B.
New Hartford, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/20/2014
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
William said the personnel are knowledgeable, and saved him both time and money.
Recommandé

TB
Taylor B.
Baldwinsville, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/20/2014
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Taylor said Dillon was very personable and easy to speak with. The service was done very well.
Recommandé

8 sur 8 résultats
Entreprises près de chez vous
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.