business image

Nicholas Parks Hyundai

Score moyen
Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5
4,2
(826 Avis)

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
Avis original
Évaluation globale 1,9/5Évaluation globale 1,9/5Évaluation globale 1,9/5Évaluation globale 1,9/5Évaluation globale 1,9/5
9
Total des ReScores
4,8
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

À propos

Thank you for visiting the SureCritic Review page for Nicholas Parks Hyundai. We offer the highest quality in Hyundai service and maintenance. Thank you for visiting the SureCritic Review page for Nicholas Parks Hyundai. We offer the highest quality in Hyundai service and maintenance.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(510) 347-3000

Heures d'ouverture

Mon
7:00 AM - 6:00 PM
Tue
7:00 AM - 6:00 PM
Wed
7:00 AM - 6:00 PM
Thu
7:00 AM - 6:00 PM
Fri
7:00 AM - 6:00 PM
Sat
7:00 AM - 4:00 PM
Sun
closed
* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
2085 Wayne Ave San Leandro, CA 94577
Nicholas Parks Hyundai's Avis
Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5Évaluation globale 4,2/5
4,2
(826 Avis)

MB
gravatar
Malcolm B.
San Leandro, CA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
11/09/2020
Nicholas parks Sold this dealership a few years ago.
They sold the dealership to San Leandro Hyundai, and did not share ANY of the customers records with San Leandro Hyundai so you cannot get any of your information from visiting San Leandro Hyundai. Meanwhile the Service dept will NOT honor any service contracts that you purchased from Nicholas Parks Hyundai that are not directly from Hyundai ( ie: premier maintanance oil change plan etc). After dealing with both of this dealerships, I definetly will never buy another Hyundai.
Non recommandé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.