Genesis Of Southfield

Parlez aux autres de votre expérience récente avec ce commerce.

Détails Avis
Sélectionner une notation
Pas du tout probable
Extrêmement probable
Vos informations
Nous n'affichons que la première lettre de votre nom de famille.
Votre adresse email n'est jamais publiée sur notre site Web. C'est uniquement pour vérification.
Derniers avis
FN
gravatar
Farron N.
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/27/2024
0
Damaged the Vehicle, Didn’t Fix the Problems, and Wasted our Time
They left a door ding in our passenger door after servicing the vehicle. Marcy, the service manager, asked us to bring it in for her to look at it. I...

Client vérifié
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/04/2021
10
Parker
Kristina in service is unreal with her customer service and communication I’ve literally bought another car because of the service. Crystal and Sean in sales...

RG
gravatar
Randall G.
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
07/13/2021
Limited service options beyond 3rd year of ownership
I was an early customer of the new Genesis brand having purchased my 2017 G80 in late 2016. Now that my car is out of the complimentary valet service...

Client vérifié
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/23/2021
Instant Follow up!
I was contacted by the personal manager of the Glassman Genesis/ Hyundai service dept! All concerns have been taken care of and appreciate the fact that my...

ES
gravatar
Esrom S.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/13/2021
Awesome Job
Good service and commitment