business image

Genesis Of Ithaca

Score moyen
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(5 Avis)
45
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5
3
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
45
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(607) 273-8585
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
320 Elmira Road Ithaca, NY 14850
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(5 Avis)

SM
gravatar
Shannon M.
Sayre, PA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
9
Catégorie : Service
My visit
My review is a repost as my voice was heard in my last post. Brian M. in the service department is going to make sure everything is taken care of.

Shannon M.
Sayre, PA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
12/19/2021
8
Catégorie : Service
My visit
The parking is cramped. The service department was very friendly but not very efficient. We went over the work to be done when we dropped off the car only to find out when we returned to pick up the vehicle that in fact the main purpose of the visit had not been completed. This caused us to be at the garage for an hour longer than promised.
BRIAN M. de Genesis Of Ithaca a répondu le 12/20/2021 01:37 PM

Hello! Thank you for your time today! Again I apologize for the inconvienice of everything. Like we discussed I have the appointment set up to get the moulding replaced! Thank you for your response back!


NM
gravatar
Neil Alan M.
Manlius, NY
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
12/17/2021
2
Catégorie : Service
Poor attention to understanding customers request
of service required, therefore not fixing the problem. No communication of service done. Part not ordered timely and not installed. Wrong price given to customer of part ordered - costumer blamed. Never experienced this at Porsche, BMW, Audi or Lexus ( my previous cars )
BRIAN M. de Genesis Of Ithaca a répondu le 12/20/2021 09:31 AM

Thank you for expressing your concerns with your last visit Neil, Moving forward I will make sure your needs are met in a timly organized fashion. Thank you for your support and your buisness! 


KM
gravatar
Keith M.
Painted Post, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
My visit.
This facility is an older one. Needs updating. Cramped for space on the outside. Very little parking available the day I was there.
Recommandé

JR
gravatar
John R.
Horseheads, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/25/2019
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
EXCELLENT SERVICE
BEST SERVICE THIS GENESIS IS MY FOURTH. YOUR SERVICE WAS THE BEST.
Recommandé
JAMES D. de Genesis Of Ithaca a répondu le 11/27/2019 12:41 PM

Good morning, thank you for taking the time to complete this survey. We are pleased that you were satisfied with your service and hope to see you soon. Best wishes for a happy holiday.     Jim Dean


5 sur 5 résultats
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 454 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 575 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(146 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(898 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 161 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.