business image

Elyria Hyundai

Score moyen
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(1 721 Avis)
82
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
Avis original
Évaluation globale 2,6/5Évaluation globale 2,6/5Évaluation globale 2,6/5Évaluation globale 2,6/5Évaluation globale 2,6/5
117
Total des ReScores
4,7
Moyenne de ReScore
82
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

At Elyria Hyundai our goal is to be #1 in customer service. We are located in Elyria, OH near Lakewood and Cleveland. Call us for an appointment, or visit our website to schedule your next service visit. At Elyria Hyundai our goal is to be #1 in customer service. We are located in Elyria, OH near Lakewood and Cleveland. Call us for an appointment, or visit our website to schedule your next service visit.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(440) 324-7700

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 6:00 PM
Tue
8:00 AM - 6:00 PM
Wed
8:00 AM - 6:00 PM
Thu
8:00 AM - 6:00 PM
Fri
8:00 AM - 6:00 PM
Sat
8:00 AM - 4:00 PM
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
845 Leona Street Elyria, OH 44035
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(1 721 Avis)

Client vérifié
Elyria, OH
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/31/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
amazing company
they are great and made sure everything was dealt with and taken care of

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
03/29/2022
Type de service : Repair
8
Catégorie : Service
:/
i talked to the service representative ab more things that needed to be checked and she said nothing else and only fix what it was really there for
RYAN P M. de Elyria Hyundai a répondu le 03/30/2022 08:26 AM

Will be reacjing out to go over concerns. 


PD
gravatar
Putheary D.
North Ridgeville, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/26/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Very good
The stuff are very helpful and friendly! The place is nice and clean

NC
gravatar
Nicole C.
Amherst, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/22/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Awesome
Great job by all
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 03/22/2022 10:31 AM

Thank you for the response. We greatly appreciate you .


Client vérifié
Avon, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
excellent
great personal service
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 03/09/2022 10:55 AM

Thank you so much! See you for your next service visit !


Client vérifié
Berea, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/25/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
Easy scheduling, great service, and communication. Will always return
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/26/2022 07:13 AM

Thank you for taking time out to do the survey. We really appreciate it. Glad you are happy with our service dept. See you next visit.


DT
gravatar
Devin T.
Lorain, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/25/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
You guys are amazing
Warm welcomes and big smiles, always a good trip in to see you guys.
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/26/2022 07:13 AM

Thank you for the feedback, its really appreciated. We will work to fix your issue for the next visit.


Client vérifié
Elyria, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/22/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
M
M
RYAN P M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/23/2022 06:10 AM

Thank you!


ID
gravatar
Irvin D.
North Ridgeville, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/15/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The best warranty
God service
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/21/2022 04:51 AM

Thank you for the positive feedback! See you next time!


DC
gravatar
Denise C.
Sheffield Lake, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
They always do the best they can
Everything was done as promptly, efficiently and thoroughly as possible, and every effort was made to get the car back to me by 6 p.m. closing. It was returned sparkling clean, even the interior had been cleaned as best possible.
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/15/2022 06:48 AM

Thankyou for the positive feedback!


SV
gravatar
Serena V.
Elyria, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I would highly recommend anyone to get work done on their car here. Erica (I hope this is her name) has helped me multiple times to get my bluelink to work. The last time I was there it worked! Extremely happy on the expertise of everyone here.
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 02/15/2022 06:48 AM

Thankyou for the positve feedback!


RB
gravatar
Richard B.
Sheffield Lake, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Recall
Good service and respectful.
RYAN P M. de Elyria Hyundai a répondu le 01/28/2022 05:19 AM

Thank you for review.


VN
gravatar
Vernita N.
Lorain, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The service department was great
The whole staff was great
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 01/22/2022 05:34 AM

Thankyou for the positive feedback!


Client vérifié
Elyria, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/19/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great customer service
Once again I received great customer service from Erica in the Service Department. Her welcoming spirit and follow through has been consistent over the years of having service at Elyria Hyundia.
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 01/22/2022 05:35 AM

Thankyou for the positive feedback!


DS
gravatar
Deborah S.
Columbia Station, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/17/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
The folks at Elyria Hyundai’s focus is to take care of their customers from the sales group to the service center. We purchased our second Hyundai from them this summer. In the past I normally did not take my cars back to the dealer for service. It was usually more expensive and in most cases it was a bad experience, you were herded in and herded out with little service. Very little patience for your questions. That is not the case with Elyria Hyundai. Their service department takes time with you, answers your questions and even follows up and I have found their prices to be competitive. The cars I bought from Elyria Hyundai are being serviced by Elyria Hyundai.
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 01/18/2022 12:15 PM

Thankyou for the feedback!


Client vérifié
Birmingham, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/01/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great setvice!!
I have been with Elyria Hyundai for way over 15 years and I keep coming back because I can trust their great mechanic service very well done right .. Also very polite with wonderful customer friendly service. I will not go anywhere else..
MELANIE M. de Elyria Hyundai a répondu le 01/03/2022 06:40 AM

Thankyou so much for the positive feedback!

Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.