TF

TYLER FISCHER

Évaluation globale
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(12 reviews)
92

Client vérifié
East Rochester, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/05/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional service!
Vision hyundai Webster has the absolute best service department! Tyler Dave and Pete are the best service team we have ever dealt with! Will absolutely be returning!
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 04/05/2022 03:55 PM

Thank you for the survey and feedback 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MK
gravatar
Marjan K.
Rochester, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/31/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
service department
service and sale departments -the great customer service!
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/31/2022 05:52 PM

Marjan thank you for the survey and feedback 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Webster, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Brake light repair
Staff friendly, service was less than an hour.
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/21/2022 04:26 AM

Zanr thank you for the survey and feedback

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JM
gravatar
Julie M.
Webster, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/17/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Exceptional
AJ and Tyler are fabulous! They are both very welcoming and knowledgeable! They have both gone out of their way to find my car that I bought from AJ and properly maintain my car. They are exceptional and what they do and o could not be any happier!
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/18/2022 04:36 AM

Julie thank you for the survey and feedback.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jonathan S.
Marion, NY
2022 Hyundai Tucson Phev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service department. Staff was very knowledgeable and helpful
Your dealerships is great, I believe Tyler was his name did a great job. If I am mistaken I apologize… I am writing this many hours after . Thank you for excellent service and attention to detail.
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/15/2022 03:39 AM

Jonathan thank you for the survey and feedback.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

AB
gravatar
Alexander B.
Victor, NY
2022 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Very friendly and takes importance
I feel like my needs are their importance and I am always greeted with a smile and genuinity!
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/14/2022 12:38 PM

Alexander thank you for the survey and feedback.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MB
gravatar
Morgan B.
Webster, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Tyler’s fabulous
Tyler is a gem
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/04/2022 04:04 PM

Morgan thank you for the survey and feed back.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

WC
gravatar
William C.
Webster, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
very good
Great customer serice
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/04/2022 04:05 PM

William thank you for the survey and feed back.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SK
gravatar
Stacey K.
Rochester, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service and rates!!!
Tyler is my favorite he helped me in canandaigua and now in webster. You guys are lucky to have him. I will take my service wherever he is.
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/03/2022 04:45 AM

Stacey thank you for the survey and feed back.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MK
gravatar
Marjan K.
Rochester, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great customer service !!!
Great customer service !!!
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/02/2022 12:13 PM

Marjan thank you for the survey and feed back

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KH
gravatar
Kaitlyn H.
Henrietta, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service review
Very satisfied would recommend
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 03/02/2022 12:14 PM

Kaitlyn thank you for the survey and feed back.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Ontario, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai service
Needed a service recall - communication was fast and simple. Couldn’t ask for better folks and service.
Dave B., Service manager de Vision Hyundai Of Webster a répondu le 02/26/2022 07:09 PM

Ryan thank you for the survey and feed back 

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.