SB

STEVE BENTLEY

Service Manager
Évaluation globale
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(3 reviews)
71

KH
gravatar
Kelli H.
Dallas, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/23/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
.
NATHAN A M. de Clay Cooley Hyundai Of Mesquite a répondu le 02/24/2022 08:36 AM

I wanted to personally thank you for just taking the time to complete our survey and for the Five Star Review. When our customers leave happy it makes us happy too. We truly appreciate your business and as always all of us here look forward to helping you with any of your vehicle needs.

Nathan Myers
Clay Cooley Hyundai Of Mesquite
Service & Parts Director Hyundai/Genesis
(972) 402-6335
nmyers@comeseeclay.com

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Dallas, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/14/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service with a helpful attitude
Very helpful and a great attitude
NATHAN A M. de Clay Cooley Hyundai Of Mesquite a répondu le 02/15/2022 04:38 AM

I wanted to personally thank you for just taking the time to complete our survey and for the Five Star Review. When our customers leave happy it makes us happy too. We truly appreciate your business and as always all of us here look forward to helping you with any of your vehicle needs.

Nathan Myers
Clay Cooley Hyundai Of Mesquite
Service & Parts Director Hyundai/Genesis
(972) 402-6335
nmyers@comeseeclay.com

Employés avec lesquels vous avez travaillé

WM
gravatar
Wilma M.
Dallas, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/09/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
exceptionally
Will be visiting again
NATHAN A M. de Clay Cooley Hyundai Of Mesquite a répondu le 02/11/2022 07:19 AM

I wanted to personally thank you for just taking the time to complete our survey and for the Five Star Review. When our customers leave happy it makes us happy too. We truly appreciate your business and as always all of us here look forward to helping you with any of your vehicle needs.

Nathan Myers
Clay Cooley Hyundai Of Mesquite
Service & Parts Director Hyundai/Genesis
(972) 402-6335
nmyers@comeseeclay.com

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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