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ROBERT REESE

Évaluation globale
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(5 reviews)
54

SP
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Stephanie P.
Marietta, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/25/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Uhhhhh
Thank you
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Marietta, GA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Not happy
The staff was very unprofessional. I did not like the way I was talked to. I was not notified that the work was not completed on my vehicle and it would take longer than what was initially said. I have had numerous bad experiences at this dealership.
JARRAD N T. de Ed Voyles Hyundai a répondu le 03/25/2022 04:35 AM

Spoke with customer on issues 
Working on process for going forward 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Marietta, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Fast, reliable and professional
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Smyrna, GA
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/09/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
1
Catégorie : Service
If you're looking for slow sloppy work Ed Voyles Hyundai is your metro dealer!
Service department is extremely slow. The technician installed my cabin filter incorrectly and introduced new issues. The Service Department refused to return calls. I had to manually fix the vehicle myself, which is unacceptable. Upon return of my vehicle, I was presented another customer's key FOB which. Which is a safety concern and has the potential to lead to vehicle theft. With so many Hyundai dealers in Atlanta, I recommend you find another dealer for service.
JARRAD N T. de Ed Voyles Hyundai a répondu le 02/10/2022 06:13 AM

Responded to customers issues
We are working on service procedures wih our team

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KC
gravatar
Kassan C.
Powder Springs, GA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/26/2022
10
Catégorie : Service
My experience was amazing!
Everything went smoothly. Robert was very understanding and
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.