NK

NATHAN A KLEIN

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(416 reviews)
92

RS
gravatar
Ryo S.
Lynden, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Would always go back
Kevin at the service department will help you with all your needs
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bellingham, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Huyndao
I’m not happy with the car itself seems like I’m constantly having issues but I appreciate the service I have received since buying my first car here in 2015
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bellingham, WA
2022 Hyundai Santa Fe Phev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/03/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Help in an Emergency Situation
Kevin went above and beyond to help me resolve a serious fluid level issue with my brand new Santa Fe PHEV on a Friday afternoon. Rairdon's is my preferred service location and when an issue cropped up out of town another Hyundai dealer blew me off but not Kevin at Rairdon's! He came through to not only help me that day but to keep me well informed as they did trouble shooting to understand the source of the issue. Thank you Kevin and the Rairdon service team!!

One note...I did not purchase my Santa Fe PHEV from Rairdon's. Not because I didn't want to, but because this vehicle is not yet sold in WA. As you can see, the level of service I received from Kevin did not depend on me purchasing the vehicle from Rairdon.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Custer, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good Job
Kevin makes the process seem seamless and the shuttle is such a wonderful service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JW
gravatar
Jennie W.
Ferndale, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast, friendly, and clean
Fast service. Friendly associate like Kevin and Natalie. Clean space to wait!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SW
gravatar
Scott W.
Bellingham, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/17/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Friendly and kind
They always go out of their way to take care of me. My second Hyundai.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JW
gravatar
Jennie W.
Ferndale, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast, friendly, and clean
Fast service. Friendly associate like Kevin and Natalie. Clean space to wait!

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
11/09/2021
Type de service : Maintenance
10
Catégorie : Service
Speedy Fix
Speedy resolution to issues. Friendly staff. Clean waiting room and timely service.
NATALIE D. de Rairdon's Hyundai of Bellingham a répondu le 11/30/2021 10:07 AM

Thank you for taking the time to speak with me today! I appreciate you giving us the opportunity to improve your experience with us. 
Natalie Dickinson

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Everson, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/03/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Convenient
Fast friendly service although would be nice if they have loner car
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

EM
gravatar
Edward M.
Blaine, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service
Kevin, the service advisor is the best, but the facility is terrible and I'm surprised Hyundai allow is. I bought my car from Burlington as I thought they weren't really a dealer of standing with such poor physical facilities.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

HL
gravatar
Hannah L.
Bellingham, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/19/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Best car buying experience
They were amazing in all ways!
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CP
gravatar
Cory P.
Lynden, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/07/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Very helpful
My son's car broke down, had it towed to the dealership, it was fixed the next day, fast and efficient.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JP
gravatar
Jesse P.
Sedro Woolley, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/25/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great team
The team werw friendly and it was done faster then expected
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RS
gravatar
Renee S.
Bellingham, WA
2020 Hyundai Sonata Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/01/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
fast and friendly
Although it was only an oil change the personal were friendly, and efficient. The oil change was done, fluid levels topped off the waiting time was minimal. I waited in the lounge because I knew I wouldn't have to wait that long.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bow, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/24/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Fast and efficient
Super friendly and they always make it so easy for me! Love that I’m in and out! Always a great experience.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RK
gravatar
Ronald K.
Lynden, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/20/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
1
1
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PN
gravatar
Paul N.
Ferndale, WA
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/08/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
04/05/2021
Type de service : Maintenance
Catégorie : Service
Great service in a timely fashion
Taking care of the vehicle with care
Recommandé
MICHAEL JR E C. de Rairdon's Hyundai of Bellingham a répondu le 04/08/2021 01:43 PM

Spoke with Paul and explained about the waiting area and the guidlines for COVID. As a good will gesture we will discount his next oil change.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
John B.
Nooksack, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/05/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The Service Representative. Honest and thoughtful
I trust the services provided and the recommendations of the service representative.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Ferndale, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Perfect Service
Perfect service
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RM
gravatar
Richard M.
Bellingham, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/21/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Kevin in Hyundai service
This guy really knows how to treat his customers
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MS
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Meva S.
Blaine, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/17/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
60,000 mile service
Friendly, courteous, and enjoy their job
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé
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