NS

Nicholas Schulz

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(9 reviews)
76

CC
gravatar
Caliber C.
South Euclid, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/29/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Seamless
Seamless service and repairs
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 03/30/2022 12:24 PM

Thank you for the 5 star survey.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CC
gravatar
Caliber C.
South Euclid, OH
2019 Hyundai Ioniq Phev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/15/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
repairs
Great people. Fast service
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 03/15/2022 07:42 AM

Thank you for the kind words.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MR
gravatar
Michael R.
Jefferson, OH
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
What’s good is very good. What’s bad is very bad.
I took my 2017 Tucson in for a recall to check for a problem with the engine in the model year. The car was running ok prior to the appointment but now sounds like it is going to stall.
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 02/25/2022 06:01 AM

Sorry about your experience we appreciate that nick was helpful to you. The lady at the deck is our receptionist for scheduling appointments I am sorry that you were not addressed in a quick matter. If your vehicle is still running poorly please dont hesitate to reach out to me.

216-416-6761

Employés avec lesquels vous avez travaillé

DP
gravatar
Dorothy P.
Cleveland, OH
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
02/21/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Dissatisfaction
Was treated very poorly
It took 4 weeks to finally get work done after numerous calls and then finally a email to higher ups to get work done that was covered by insurance.
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 02/23/2022 12:17 PM

Sorry you feel that way. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

OC
gravatar
Oscar C.
Euclid, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/17/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Great service
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 02/17/2022 04:48 AM

Thank you for the 5 star review.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

PF
gravatar
Phillip F.
Warrensvl Hts, OH
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
02/11/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Good
!
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 02/12/2022 04:55 AM

Thank you for the returned survey. We are sorry about appointment availability due to staffing however we are actively looking to add team members everyday. We would like another chance to earn your visit and hope to see you again.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SC
gravatar
Shirley C.
Euclid, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/19/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Great service and friendly employee. They keep updated with your vehicle. Love getting into a nice wash car.
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 01/20/2022 04:47 AM

Thank you for the kind words and the 5 star survey.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

SW
gravatar
Sydney W.
Wickliffe, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Nick got me checked in quickly, walked me to the waiting room, and made sure I was aware of what was being done on my car. Great service and friendly staff!
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 01/19/2022 04:50 AM

Thank you for the 5 star survey.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

IB
gravatar
Irene B.
Cleveland, OH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/14/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent service
A very well run professional service department. All issues were dealt with in a timely manner. Thanks
CHRIS P., Service Manager de Spitzer Hyundai a répondu le 01/14/2022 01:40 PM

Thank you for coming in. We look forward to continuing servicing your vehicle.

Employés avec lesquels vous avez travaillé
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