avatar

MARVIN MACK

Sales Consultant
Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(6 reviews)
-33

KB
gravatar
Kenneth B.
Charrette Township, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/08/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Quick and easy
Trade in and new car purchase went quick and easy.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JB
gravatar
Joseph B.
Dardenne Prairie, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/04/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Hyundai Venue at St. Charles Hyundai
Great customer service. No high pressure, no high margin “dealer add-ons”, easy finance.
Also, Hyundai had more features, better warranty than the Buick I was considering. 3 years free service and BlueLink were icing on the cake.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Maryland Heights, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/12/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Awesome
The place was great ! The sales team was very helpful! I got a great deal on the car ! I was very happy with it!
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SC
gravatar
Susan C.
Saint Charles, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/08/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Great service. Exceptional people. Wonderful experience ??
We received a great car with exceptional service. We were treated like family from the getgo. Wow!??
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DA
gravatar
David A.
St. Louis, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/26/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Talked to sales manager. My salesman was excellent and revised review reflects his work
Great salesman. Dealership looking to address issues with delays in finance.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DA
gravatar
David A.
St. Louis, MO
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/26/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
Talked to sales manager. My salesman was excellent and revised review reflects his work
Great salesman. Dealership looking to address issues with delays in finance.
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/03/2021
Catégorie : Sales
Good experience except delay to see finance
Salesperson was good and ultimate price was fair, but it took forever to see the finance guy. Once I got in there it was easy, but that’s 2 hrs I’ll never get back. Still trying to get blue link working on the vehicle, but that’s less of a concern.
Recommandé
MICHAEL Z. de St. Charles Hyundai a répondu le 03/26/2021 08:31 AM

Thank you for speaking with me today. I appreciate your feedback and will make note of all of your concerns.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KE
gravatar
Kimen E.
Saint Peters, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/29/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Sales
fine
the salesman who helped me excellent, not pushy and answered all my questions.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

7 sur 7 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.