MA

MATT AUSTIN

Évaluation globale
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(1003 reviews)
80

GC
gravatar
GRIFFITH C.
Birmingham, AL
2017 IONIQ HYBRID
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/06/2023
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Matt and team are awesome
Matt and the service pros at Tameron always take great care of me and get it done on time and under budget. Highly recommend!
MATTHEW A. de Tameron Hyundai a répondu le 09/07/2023 07:18 AM

Thank you for the kind words. We appreciate you and your business. 

Matt Austin

Employés avec lesquels vous avez travaillé

HK
gravatar
HAYLEE K.
Springville, AL
2022 SANTA FE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/27/2023
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Wonderful service
Had the best experience getting my car serviced at Tameron Hyundai. Matt and Brad went above and beyond.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Alabaster, AL
2016 SONATA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/05/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Matt Austin always makes sure that I get great service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JT
gravatar
JANET T.
Bessemer, AL
2018 SANTA FE SPORT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
wonderful
everyone was so nice and the service was completed quickly, in and out in under 1 hour
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LB
gravatar
LARRY B.
Birmingham, AL
2018 ELANTRA GT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Professional grade
Professional, courteous and timely
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CD
gravatar
CECELIA D.
Pelham, AL
2011 GENESIS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/26/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Matt always take great care of me and my vehicle. I’m always greeted with a smile not only by him but Joe, the manager and other reps.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CB
gravatar
CHARLES B.
Hoover, AL
2017 SANTA FE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/07/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Matthew did a fantastic job explaining everything
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MO
gravatar
MELISSA O.
Sterrett, AL
2022 TUCSON
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/07/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Car service
Great and easy service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JK
gravatar
JAMES K.
Birmingham, AL
2014 EQUUS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/12/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service, as always.
This time was just routine service along with a few odds and ends. Everything was well taken care of, I was kept informed, and service was completed promptly. Their focus on customer service is always appreciated.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RN
gravatar
Richard N.
Montgomery, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/30/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Knowledgable and quick maintenance
Got an update on my maintenance program policy, and scheduled maintenance in less than 30 mins. I was worth the drive out to experience the great service.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/30/2022 12:06 PM

Thank you for the survey Richard. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

KE
gravatar
Ketris E.
Bessemer, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/28/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Customer Service
Great atmosphere, amenities & snacks while cars are being serviced! I recommend this location for car purchasing & servicing. Go Tameron Hyundai Hwy 31!!!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JK
gravatar
James K.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service...
with a true customer orientation.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/23/2022 10:52 AM

It is always a pleasure to see you Mr. Kennemer.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Tuscaloosa, AL
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
03/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
6
Catégorie : Service
My most recent visit
I don’t think all service providers are the same, and that rings true especially at this dealership. Customer service is not the priority here.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/11/2022 06:45 AM

We will be reaching out to you to discuss your last visit with us.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
MATTHEW A. de Tameron Hyundai a répondu le 03/11/2022 03:43 PM

This is Matt, Assistant Service Manager with Tameron Hyundai. Thank you for your feedback on you recent survey. All the feedback we receive only helps us get better at servicing our customers. I am so sorry about your most recent visit, and that it was not up to our standards. We strive to be the best dealer in Alabama, and typically are. I was the person that greeted you, but a few minutes afterwards, I had to go to an outpatient surgery. I am so sorry if someone was unprofessional when they got you out. We are not perfect, for sure, but this visit is definitely the exception and not the rule here at Tameron. If I add an additional two free services and car washes to your prepaid maintenance plan, which goes out after two more services, would you consider re-scoring the survey at a 5 star for us? That would give you another 4 free services instead of two, and I will wash the car on any two of those occasions. Does that sound like something you could do?

Thanks
Matthew Austin
Assistant Service Manager
205-314-0311

Employés avec lesquels vous avez travaillé

KE
gravatar
Ketris E.
Bessemer, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/28/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Customer Service
Great atmosphere, amenities & snacks while cars are being serviced! I recommend this location for car purchasing & servicing. Go Tameron Hyundai Hwy 31!!!

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/02/2022
Type de service : Repair
8
Catégorie : Service
Hyundai
Great atmosphere, amenities & snacks while cars are being serviced! I recommend this location for car purchasing & servicing. Go Tameron Hyundai Hwy 31!!!
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/03/2022 03:57 AM

Thank you for choosing Tameron Hyundai for your vehicle service needs. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/16/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Outstanding
Courteous professional and efficient
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 02/16/2022 12:03 PM

Thank you for the wonderful survey .

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BW
gravatar
Bertney W.
Wilsonville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
service
we went in for an oil change and tire rotation
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 02/11/2022 05:54 AM

Thank you for the five star survey Bertney.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Amy H.
Birmingham, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/09/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
First time visit at Tamaron Hyuandi
it was a great experience for the first time going, I will definitely be back for service on my vehicle, My service advisor Matt Austin was great
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AH
gravatar
Amy H.
Birmingham, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/09/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
First time visit at Tamaron Hyuandi
it was a great experience for the first time going, I will definitely be back for service on my vehicle, My service advisor Matt Austin was great

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/08/2022
Type de service : Maintenance
7
Catégorie : Service
First time visit at Tamaron Hyuandi
It was a great experience for the first time going, I will definitely be back, for the service on my vehicle. My service advisor Matt Austin was great
MATTHEW A. de Tameron Hyundai a répondu le 02/09/2022 06:34 AM

Amy, thanks for your kind words and good review. I appreciate your willingness to re-score us at a 5 star. Please let me know if there is anything I can do for you.

Thanks,
Matt Austin
Assistant Service Manager
205-314-0311

Employés avec lesquels vous avez travaillé

OM
gravatar
Oscar M.
Calera, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/26/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Ok
I’ve had nothing but good experiences when I go to Tameron . My salesman, Mark always greats me with a smile and ask how I’m doing. I just wish he could speak English, just kidding.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 01/26/2022 05:48 AM

Thank you for the wonderful survey Oscar.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

NB
gravatar
Nicholas B.
Fultondale, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/17/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
The service and the staff were great. Matthew Austin was my service advisor. He was very knowledgeable and explained everything very well. He made me feel comfortable with every decision I had to make on the service of my car. Would definitely recommend him to anyone.
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.