MC

MARTIN A CELAYA

Évaluation globale
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(3 reviews)
100

Client vérifié
Houston, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/15/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Excellent
The staff was great Sam call another dealership if we didnt get car. I love my new car the color the safety feature.Thanks God for wonderful people.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DR
gravatar
Dianna R.
Houston, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/20/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Professional and straightforward
Professional and straightforward.
I was treated with the upmost respect by all those who I encountered. There was no back-and-forth, haggling over prices, pretending to present it to the sales manager when all along you have the ability to lower the price.

I stated my budget and what I was looking for, what would meet my needs, what would fit my circumstances and they work within those parameters.
I trust them because I believe that honesty and integrity is part of their core values and they make every effort to uphold those values.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SM
gravatar
Shahin M.
Cypress, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/15/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Sonata
NA
Employés avec lesquels vous avez travaillé

3 sur 3 résultats
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