KC

KRISTI L CAMPBELL

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(17 reviews)
73

JM
gravatar
Jason M.
Jacksonville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/02/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good Experience
The place has never done me wrong. Good people that make you want to come back.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CW
gravatar
Cynthia W.
Lineville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/08/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Everyone was great!
Great service!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MJ
gravatar
Michael J.
Childersburg, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/05/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Friendly personnel and quality service.
The staff are friendly and enjoy getting my car washed when service performed.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

RB
gravatar
Russell B.
Munford, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great people at the service desk
Head and shoulders above every other service department that I've had the misfortune of dealing with. The ladies at the counter are very courteous and helpful. They go out of their way to make the whole experience less stressful.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Alexandria, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/01/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great experience
Wonderful from start to finish. Personnel are so friendly.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

SC
gravatar
Shirley C.
Albertville, AL
2020 Hyundai Ioniq Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Helpful and courtesy and great info was given to me
Christy was helpful and was very courtesy to me
Service is fast and efficient. I would recommend them to all my family and friends.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Anniston, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/15/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Appointment
Awesome as usual.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Anniston, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/15/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service Appointment
Awesome as usual.

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
02/03/2022
Type de service : Repair
9
Catégorie : Service
Service Appointment
As expected
THERESA L B. de Superior Hyundai a répondu le 02/03/2022 06:44 AM

I AM SORRY THAT WE DID NOT ACHIEVE OUR GOAL OF 5 STARS WITH YOU, SOMEONE WILL BE REACHING OUT TO DISCUSS YOUR CONCERNS SHORTLY. THANKS HAVE A GREAT DAY. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
Jana S.
Talladega, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Friendly helpful and excellent service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BD
gravatar
Billy D.
Oxford, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/27/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Great
Great service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Jacksonville, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/24/2021
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
I would rather not comment
Nothing changed
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Jacksonville, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/24/2021
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
I would rather not comment
Nothing changed

Avis original
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
12/23/2021
Type de service : Maintenance
0
Catégorie : Service
I would rather not comment
N/A
THERESA L B. de Superior Hyundai a répondu le 12/24/2021 07:04 AM

The service manager attempted to reach you at 256-435-2872 the same day , did not get an answer and then got voicemail to let you guys know that we would honor the tires for life program. If that number is incorrect then please feel free to contact us today before 12 or Monday and we can discuss this matter further. I apologize we did not achieve our goal of 5 stars. Please consider rescoring this request as this grades the Service Advisors performance only. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Heflin, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/07/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Oil change
Scheduled on line. Arrived at appointment and work got started on time. Did not try to sell me stuff I didn’t need and gave me a free wash as a part of the visit.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

BL
gravatar
Bobby L.
Anniston, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/03/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Oil & filter change, tire rotation and recall fix.
Great service!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Anniston, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/04/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service, great staff
Got me scheduled on very short notice and got the service and recall work done quickly while I waited.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JC
gravatar
John C.
Woodland, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/20/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Rating
Good service and friendly
Employés avec lesquels vous avez travaillé

EL
gravatar
Epati L.
Weaver, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/19/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Not a long wait. Quick service. I had forgotten they cleaned my vehicle.
Very professional, made you feel at home. Quick service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MD
gravatar
Mark D.
Berea, KY
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/16/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Superior Hyundai is only a name
Superior Hyundai is not Superior in Service or standing behind what they said during the sale.
James R J. de Superior Hyundai a répondu le 10/18/2021 08:59 AM

I am sorry to hear that you rated the Service Advisor that assissted you on your service visit 2 Stars. I will work with my staff to help them relay the information to customers about tires for life in a gentler fashion. However the program guidelines only help the customer take quality care of their vehicle, using the recommended maintenance that only Hyundai recommends to satisfactorily service your vehicle. I hope you have a wonderful day and thank you for taking time to feel out our survey.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

TR
gravatar
Thomas R.
Anniston, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/31/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Superior Hyundai provides excellent customer service
Every time I take one of my vehicles to Superior for service, I get greeted with a smile, the people at the service desk seem genuinely happy to see me. They listen to me and ask questions about what’s going on with my vehicle. Once the problem is diagnosed, they come back and explain what was found and tell me exactly what the charge will be and get my approval before anything is done. Superior’s service Department truly enjoy providing each customer they serve with complete satisfaction, I not only enjoy their commitment to customer service, it’s just a great and trustworthy place to do business. I love them.
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.